Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به شیوع ویروس کرونا در کشور و وضعیت بحرانی این روز‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی، مسابقات، لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر استان تا پایان سال تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با توجه به گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تصمیمات مقتضی درباره فعالیت‌های ورزشی فروردین ماه، پس از بررسی شرایط روز، متعاقباً با توجه به اطلاعیه‌های "ستاد مقابله با کرونا در ورزش" اعلام خواهد شد.


پاریزی به بیان گزارشی از تعطیلی تمامی سالن ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان پرداخت و تصریح کرد: بسیاری از باشگاه‌ها برای تعطیل کردن و سلامتی ورزشکاران پیشقدم بودند که این جای تقدیر دارد.


او بیان داشت: حتی برخی از صاحبان ملک‌های ورزشی به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها در تصیمی خودجوش اجاره مکان را از مستاجرین خود نمی‌گیرند که این نیز ستودنی و و کار زیباییست که باشگاه‌ها را بیشتر برای تعطیلی ترغیب می‌کند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مدتی که افراد به ناچار امکان استفاده از فضا‌های ورزشی مورد قرارداد با اداره کل و هیئت‌های ورزشی را ندارند، به انتهای قرارداد آن‌ها افزوده می‌شود.


پاریزی به قرارداد‌های فضا‌های ورزشی در اختیار بخش خصوصی نیز افزود: برای این قرارداد‌ها به دنبال راهکار هستیم و انتطار این است که مدیران مجموعه‌های ورزشی با نگاه گذشت بتوانند تعامل داشته باشند.


او از بازدید روزانه از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق این اداره کل و هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: در این ایام اگر باشگاه ورزشی فعالیت داشته باشد، تخلفش به صورت مکتوب به دایره نظارت ارسال و پلمب می‌شود.


پاریزی با تأکید بر اینکه برای ریشه کن کردن این بیماری با دستگاه‌های مربوطه همگام خواهیم بود، افزود: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران، در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان

حسین رضایی گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در شهر رفسنجان، احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد. 

 وی افزود: ضمن اینکه ستاد بحران، آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد به مردم هشدار می‌دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

فرماندار رفسنجان در خصوص پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارندگی‌های رگباری و شدید در شمال استان کرمان و رفسنجان بیان داشت: باتوجه به بارندگی شدید در شهر رفسنجان و احتمال آبگرفتگی معابر اصلی شهر و کوچه‌های کم تراز و اماکن پایین‌تر از سطح اصلی معابر، به همه اهالی شهر رفسنجان اعلام می‌ کنیم، ضمن آمادگی لازم و خودداری از تردد غیرضرور در معابر در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت