Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت وزنه‌برداری خراسان شمالی گفت: رئیس هیات ما همه امور را در دست خودش گرفته و حتی الفبای وزنه‌برداری را هم نمی‌داند.

محمد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعتراضاتی که حسین محراب رئیس هیأت وزنه‌برداری خراسان شمالی داشته مبنی بر اینکه مجمع فوق‌العاده نباید برگزار شود، اظهار داشت: هیأت ما بهم ریخته است، فکر می‌کنم ضروری است که هر چه زودتر وضعیت هیأت مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره چهار ساله آقای محراب به پایان نرسیده، اما اعضا از اداره‌کل استان درخواست کردند تا مجمع فوق‌العاده برگزار شود. شنیده‌ام مجمع روز پنج‌شنبه است، اما نمی‌دانم با این شرایط قطعا برگزار خواهد شد یا خیر؟

این پیشکسوت وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که دلایل اعضای مجمع برای برگزاری نشست فوق‌العاده چیست، تصریح کرد: به خاطر سوءمدیریت محراب بود. او اگرچه به عنوان رئیس هیأت وزنه‌برداری استان است، اما تمامی هیأت را به دست خودش گرفته و از افراد دیگر استفاده نمی‌کند. او همه تصمیمات را خودش می‌گیرد. هیچ توجهی به پیشرفت وزنه‌برداری در استان خراسان شمالی نشده و همه چیز در حد تبلیغات است.

قهرمانی یادآور شد: فاروج و بعدها بجنورد شهرهایی هستند که در وزنه‌برداری خوب فعالیت کردند، البته در بجنورد هم به خاطر این است که محراب دائماً رفت و آمد داشت و می‌گفت خودم رئیس و مربی هستم. محراب اوایل کارش را خوب انجام می‌داد، اما اواخر همه کار دست خودش بود، حتی دبیر هیأت زمانی می‌فهمید که اتفاقی افتاده که از زمان کار گذشته بود. 

وی در ادامه با بیان اینکه رئیس هیأت هیچ تخصصی در وزنه‌برداری ندارد، خاطرنشان کرد: آقای محراب ورزشی نبود و هیچ تخصصی نداشت، اما به عنوان سرپرست معرفی شد و بعد ریاست هیأت را برعهده گرفت. او وزنه‌بردار هم نبود، حتی الفبای وزنه‌برداری را هم نمی‌دانست. یک کلاس درجه سه مربیگری تشکیل داد، در این کلاس شرکت کرد و گفت من مربی هستم. امیدوارم وزنه‌برداری استان دوباره جان تازه‌ای بگیرد و تمام پیشکسوتان و وزنه‌بردارانی که در شهرستان فاروج فعالیت می‌کنند، دوباره به موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری ورزشی خراسان شمالی قهرمانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر

دریافت 42 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087028

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات