Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: به منظور پیشگیری از ازدحام و شیوع ویروس کرونا تعداد مراکز عرضه میوه شب عید امسال در استان به دو برابر افزایش یافته است.

سعید فرخی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «مانع توزیع میوه شب عید با وجود کرونا در اراک شوید» در سامانه فارس من و ابراز نگرانی مردم از شیوع کرونا اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت در آستانه شب عید تامین کالا و مایحتاج ضروری مردم است تا مردم بتوانند به راحتی و بدون دغدغه شب عید آرامی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا تامین و خریداری میوه از جمله برنامه هایی است که هر ساله در دستور کار دولت قرار می گیرد و امسال نیز دولت موظف به انجام این مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه امسال هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب با هدف تنظیم بازار نوروزی در استان خریداری شده و توزیع می شود، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از طریق ازدحام جمعیت تعداد مراکز عرضه میوه در سال جاری نسبت به سال های گذشته به دو برابر افزایش یافته و اقدامات لازم در خصوص توزیع میوه شب عید مردم در مرکز استان و شهرستان صورت گرفته است.

فرخی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنفی و رفع محدودیت زمانی عرضه از دیگر تمهیداتی است که در این راستا اندیشیده شده است.

 وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان تلاش می شود  به واسطه اطلاع رسانی دقیق،  رعایت اصول بهداشتی و رفع محدودیت زمانی، تراکم جمعیت در زمان توزیع میوه شب عید در مراکز و غرفه های شهری و روستایی محدود شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میوه استان مرکزی ویروس کرونا اراک میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اجرا شد یازده هزار ۳۴۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان توسط کارشناسان بهداشت انجام شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی ۱۰۰۴ مورد اخطار بهداشتی صادر شده است، تصریح کرد: ۲۰ مورد نیز-به دادگاه و مراجع قضائی معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش ادامه داد: ۱۳ مورد پلمب و ۴۸۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم سازی شد.

کد خبر 6078783

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش