Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی ابتلای اسحاق جهانگیری به ویروس کرونا تکذیب می‌شود که او آخرین بار در نهم اسفند یعنی 13 روز قبل در جلسه‌ای شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از روز جمعه نهم اسفند ماه سال جاری در جلسه‌ها و دیدارهای عمومی ظاهر نشده است.

آخرین حضور میدانی اسحاق جهانگیری به نهم اسفند و جلسه «جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان به بعد خبری از او نیست.

جهانگیری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیئت دولت که در هفته‌ اخیر برگزار شده، شرکت نکرده است. 

برخی از رسانه‌های غیررسمی در فضای مجازی خبر از ابتلای اسحاق جهانگیری به ویروس کرونا داده بودند. البته در پیگیری‌های خبرنگار حوزه دولت از دفتر معاون اول رئیس‌جمهور این موضوع تکذیب شد.

این موضوع در حالی تکذیب شد که اسحاق جهانگیری در جلسه هیئت دولت در روز چهارشنبه مورخ 21 اسفند هم شرکت نکرد که بسیار مشکوک به نظر می‌رسد. تاکنون ویروس کرونا برخی از مسئولان دولتی را بیمار کرده است که نمونه بارز آن مصعومه ابتکار، رضا رحمانی و برخی از وزرا بوده است.

جهانگیری از روز نهم اسفند تاکنون تنها چند پیام توئیتری و تماس تلفنی داشته است. در این مدت معاون اول رئیس جمهور دو پیام تسلیت، چند پیان توئیتری داشته و چند بار با استاندارهای سراسر کشور برای مقابله با کرونا تلفنی تماس گرفته است.

حتی در این مدت ابلاغی از سویی دفتر معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌ها برای حمایت از زنان سرپرست خانوار در روزهای کرونایی ابلاغ شد که امضای جهانگیری نداشته است.

حالا باید دید اسحاق جهانگیری کجاست؟ آیا او به کرونا مبتلا شده است و اینکه چرا زمانی نام او برای ریاست ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد چرا برخی مجلسی‌ها با این موضوع مخالفت کردند؟

البته حضور جهانگیری در این زمان بسیار اهمیت دارد. او فرمانده ستاد اقتصادی مقاومتی است که می‌تواند، در این زمان که کرونا کسب و کارهای اقتصادی را با خسارات روبرو کرده است، مشکلات بسیاری را برطرف کند.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری کرونا معاون اول رئیس جمهور معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری نهم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور

دریافت 986 KB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین اضافه کرد:‌ در حال حاضر اقدام حقوقی در این زمینه نداریم.

کد خبر 845186 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه استان هرمزگان کشتی

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت