Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از فعال شدن خدمات غیرحضوری این نهاد برای کاهش مراجعات حضوری مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با کرونا بسته‌های بهداشتی بیماران خاص و صعب‌العلاج تهیه و توزیع می‌شود. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

عباس اهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بیماران خاص و صعب‌العلاج در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: گسترش خدمات غیرحضوری از دیگر اقداماتی است که در روزهای اخیر عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از اختصاص اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان برای تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد خبر داد و عنوان کرد: لزوم رعایت بهداشت فردی و امکان ثبت درخواست‌های مددجویان از طریق سامانه حمایتی از جمله برنامه‌های تحقق یافته این نهاد محسوب می‌شود.

اهرابی با تأکید بر اینکه بسته‌های بهداشتی ویژه بیماران خاص و صعب‌العلاج از طریق سامانه حمایتی کمیته امداد بین آنان تقسیم می‌شود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بسته‌های بهداشتی در اختیار 3 هزار و 500 نفر از بیماران خاص قرار داده می‌شود که البته روند اجرای این طرح آغاز شده است.

تشکیل 26 پایگاه و 10 کمیته مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری قماندیشکده|هشدار درباره احتمال مرگ یک میلیون آمریکایی بخاطر ویروس کروناکاشان| پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیازمند مشارکت مردمی است

وی همکاری کمیته امداد گیلان با ستاد استانی مبارزه با کرونا در راستای قطع چرخه ویروس در سطح ادارات تابعه این نهاد را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر و به جهت کاهش مراجعات 26 خدمت مجزا و متنوع از طریق سایت الکترونیکی e.emdad.ir به مددجویان کمیته امداد گیلان ارائه می‌شود.

اهرابی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت با ورود به سامانه ذکر شده می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در موضوعات مختلف اقدام کنند گفت: برقراری تماس تلفنی با مددجویان، بررسی آخرین وضعیت سلامت آن‌ها و راهنمایی در مورد چگونگی بهره‌مندی از خدمات الکترونیک از دیگر اقدامات انجام شده روزهای اخیر محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان اشتغال‌زایی، ساخت مسکن مددجویی و رسیدگی به‌مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت را از جمله برنامه‌های مهم این نهاد حمایتی اعلام کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد گیلان بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی خانواده‌های تحت پوشش است.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد گیلان تلاش در راستای کاهش مشکلات و کمبودهای خانوارهای تحت پوشش اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهد تصریح کرد: کمیته امداد ضمن برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی، استفاده از ظرفیت‌های مناطق روستایی و توسعه اشتغال متناسب با پتانسیل‌های استان گیلان را مدنظر قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ارتقاء سطح زندگی مددجویان کمیته امداد و افزایش درآمدهای آنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد کسب و کار از جمله برنامه‌هایی است که در راستای توانمندسازی مددجویان در گیلان اجرایی می‌شود و در جهت افزایش توان اقتصادی آنان مؤثر بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به وجود تنگناهای اقتصادی مشارکت مردم در امور خیریه و کمک به نیازمندان کاهش پیدا کرده است یا خیر اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون میزان مشارکت مردم گیلان در امور خیریه نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه به نسبت سنوات گذشته با افزایش روبه‌رو بوده است.

اهرابی مهم‌ترین روش‌های پرداخت غیرحضوری کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد گیلان را برشمرد و گفت: ارسال عدد یک به سرشماره 8877 و یا شماره‌گیری کد دستوری #013*8877* از جمله روش‌هایی هستند که خیران و نیکوکاران استان می‌توانند از طریق آن‌ها جهت حمایت از خانواده‌های محروم یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران خاص و صعب العلاج مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد گیلان بسته های بهداشتی ویروس کرونا تحت حمایت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار جام جم، با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان است. الهی راد با تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان افزود: توزیع 1500 جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع 4500 اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد. وی ادامه داد: همچنین این نهاد 600 کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و 500 عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است. مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است. گفتنی است؛ کمیته امداد خراسان شمالی در راستای ایجاد آمادگی لازم برای مجریان طرح کلاس های آموزشی را ویژه این افراد در سطح استان برگزار می کند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه