Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از واریز ۷۰۰ میلیون تومانی کمک‌هزینه بهداشتی به‌حساب ۷ هزار سرپرست خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به واریز کمک‌هزینه بهداشتی به‌حساب هفت هزار خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: این اقدام در جهت حفظ سلامت مددجویان تحت حمایت این نهاد در مقابل ویروس کرونا انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کل اعتبار اختصاص به این سرفصل را ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: به‌حساب هر خانوار ۱۰۰ هزار تومان در جهت تهیه لوازم بهداشتی موردنیاز شامل خرید ماسک مایع ضدعفونی و مواد شوینده واریزشده است

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به افراد بهره‌مند از این خدمت اشاره کرد و گفت: این افراد شامل خانوارهای دارای بیمار خاص و صعب‌العلاج، بیماران زمین‌گیر، مادران باردار و شیرده و سالمندان بالای ۷۰ سال هستند.

وی در ادامه به سایر اقدامات این نهاد در جهت پیشگیری از ابتلا مددجویان به بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: امدادگران این نهاد ازجمله مشاوران و مددکاران استان با خانواده‌های زیرمجموعه از طریق تماس تلفنی در ارتباط هستند تا به‌این‌ترتیب مددجویان را نسبت از خطرات احتمالی این بیماری مطلع کنند و درعین‌حال نکات بهداشتی و سلامت آنها را رصد کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی کمیته امداد سلامت خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی