Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین دهقان مدیرکل راه و شهرسازی سمنان در نشست تشریح طرح اقدام ملی طرح مسکن مهر به میزبانی راه و شهرسازی سمنان، با بیان اینکه ثبت نام این طرح از پس فردا بیست و چهارم اسفند ماه جاری در حوزه این اداره کل آغاز می‌شود،گفت: تنها متقاضیان واجد شرایط مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، آرادان، سرخه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سامانه ثبت نام مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته آتی تا ساعت ۲۴ یکشنبه گشوده خواهد بود، ابراز کرد: داوطلبان باید در این بازه زمانی ضمن دارا بودن شرایط به سایت tem.mrud.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، گفت: متقاضیان نام نویسی در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام خود را انجام دهند.

دهقان گفت: این ثبت نام می‌تواند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نیز انجام شود البته این تنها ثبت نام اولیه خواهد بود لذا از متقاضیان محترم درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده از مراجعه حضوری به ادارات و کافی نت‌ها خودداری کنند.

او گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت نام و به عنوان درخواست کننده اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله نام نویسی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان همچنین توضیح داد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده‌اند، چنانچه دارای شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به نام نویسی مجدد نداشته و در فرآیند قبلی نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی ثبت نام مسکن مسکن ملی راه و شهرسازی طرح اقدام ملی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی