Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمانشاه، بانوان شاغل در همه دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان از 22 تا 28 اسفندماه تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاریفارس از ککرمانشاه، در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمانشاه، بانوان شاغل در همه دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان از 22 تا 28 اسفند تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مصوبه که امروز توسط افشین کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد؛ آمده است: باعنایت به تصویب نقشه راه کنترل و پیشگیری ویروس کرونا که در آن براساس مطالعات علمی قابل اعتماد هفته پایانی اسفند 98 و هفته اول فروردین 99 دوره پیک بیماری کرونا تشخیص و اعلام شده است.

در ادامه این مصوبه آمده است: بنا به پیشنهاد و تایید دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به منظور برخورد فعال با شیوع و کنترل بیماری، مقرر شد بخش اداری همه دستگاه‌های اجرایی استان از 22 تا 28 اسفند با 25 درصد ظرفیت نیروی انسانی فعال باشند.

در تبصره یک این مصوبه همچنین آمده است: دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی مشمول برنامه شیفت‌بندی سازمانی خود بوده  تا به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در ارایه خدمات و وظایف اصلی خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بانوان بیماری مدیریت افشین کریمی تعطیلی دستگاه های اجرایی استان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها گام‌هایی که بر اساس راهبردهای مشخص و شفاف برداشته می شود، همیشه کارساز است، افزود: این اصل در حوزه بانوان نیز صحت دارد به طوری که حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم و هموار تر می‌کند.

زهرا کوهی در نخستین جلسه هم اندیشی حوزه زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری اظهار کرد: ایجاد گفتمان اثرگذار و قدرتمند توسط مشاور امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و مشارکت فعال تشکل‌های مردم نهاد سهم بسزایی در تحول سازی در حوزه خانواده دارد.

کوهی با تشریح سه کارگروه تخصصی در حوزه بانوان و خانواده تصریح کرد: بر اساس قانون، همه دستگاه‌ها موظف به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، به طوری که مشاور بانوان مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پیگیر اجرای آن شده و آخرین وضعیت را در کارگروه خانواده و جوانی جمعیت گزارش دهند تا قانون بی کم و کاست در تمامی دستگاه‌ها اجرایی شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: باید رویکرد خانواده محور دولت سیزدهم در عملکرد تمامی دستگاهی اجرای نمود داشته باشد. 

وی با بیان اینکه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در مقام سیاست‌گذار، تسهیل گری و نظارت، به امور رسیدگی می‌کند، خاطر نشان کرد: مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها هم در کسوت بازوی اجرایی امور این مشغول به کار هستند.

وی به اجرای برنامه‌های خلاقانه باهدف معرفت افزایی، افزایش نشاط و ارتقای آموزشی تاکید کرد و گفت: تحکیم بنیاد خانواده و زیست عفیفانه و کسب و کار خانواده محور دو کارگروه‌ فعال این حوزه هستند که نیازمند توجه ویژه مشاوران و متولیان حوزه بانوان قرار گیرد.

 کوهی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم خانواده محور است، تصریح کرد: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هفته پایانی اردیبهشت ماه در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اجرا خواهد شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند، اقدامات خود را به این رویداد ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند