Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@21:19:40 GMT

ثبت نام مسکن ملی در قم تا ۲۵ اسفند ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۲۴۶

ثبت نام مسکن ملی در قم تا ۲۵ اسفند ادامه دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «پروانه اصلانی»  بیان کرد: ثبت نام استان تهران، شهرستان‌های استان تهران و آذربایجان شرقی و سمنان هم همزمان با قم انجام و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت.  

او افزود: متقاضیان ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن از امروز می‌توانند در ۸ شهر جدید، ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام متقاضیان در ۸ شهری که امروز آغاز شده، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفند ادامه دارد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی ادامه داد: برخی از شایعات در رابطه با حذف شهرهایی از تهران مطرح شده بود، که به صورت کامل تمامی آن‌ها را رد می‌کنیم.

اصلانی گفت: طرح ثبت نام از طریق پیامک را برای جلوگیری از خروج مردم از واحدهای مسکونی در راستای شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی کرده‌ایم.  برای آنکه متقاضیان از خانه بیرون نروند، می‌توانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام خود را انجام دهند و بعد از اتمام شیوع ویروس کرونا می‌توانند، طی زمانی که اعلام می‌کنیم مدارک خود را در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری کنند.

او افزود: به هیچ عنوان متقاضیان نگران ثبت نام خود در این بازه‌های زمانی نباشند چرا که بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی مهلتی را برای اعتراض و همچنین برای ثبت نام متقاضیانی که از طریق پیامک اقدام کرده‌اند را فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی اظهار کرد: بیش از ۵۷ هزار نفر هم از طریق پیامک در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده‌اند.

اصلانی تصریح کرد: امروز از ساعت ۱۰ صبح ثبت نام شهرهای جدید استان البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، مرکزی، خراسان رضوی و بوشهر آغاز شده است.

او گفت: حجم ورودی متقاضیان در روزهای ابتدایی بسیار زیاد بود و از سوی دیگر با توجه به آنکه ثبت نام در ۱۷ استان انجام شد، مشکلاتی از سوی سیستم‌های مخابراتی و پیام‌رسان شرکت مخابرات ایجاد شد، به طوری که امکان ارسال کد رهگیری برای متقاضیان وجود نداشت و همین موضوع باعث می‌شد که متقاضیان تصور کنند ثبت نام آن‌ها انجام نشده، اما بعد از پیگیری‌های بسیار زیاد این مشکل بلافاصله رفع شد و کد رهگیری به ثبت نام کنندگان ارسال شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی اظهار کرد: به زودی فضایی را در سامانه ایجاد خواهیم کرد تا متقاضیان بتوانند با ارسال کد ملی خود بتوانند کد رهگیری را بازیابی کنند.

اصلانی بیان کرد: پالایش و غربالگری ثبت نام‌کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن بعد از عادی شدن شرایط و رفع کرونا آغاز می‌شود و متقاضیان نگران ثبت نام در این مرحله نباشند.

او گفت: شرایط این دور از ثبت نام متقاضیان هیچ تفاوتی با مرحله اول نداشته و تنها چند گزینه جدید اضافه شده است.

کد خبر 492011 برچسب‌ها طرح اقدام ملي كرونا در ايران استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملی طرح اقدام ملي كرونا در ايران استان قم طرح اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه