Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب یگانه سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به وجود در معرض خطر بودن کارگران شهرداری گفت: تمهیدات لازم را برای حفاظت از جان کارگران شهرداری را در دستور کار داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در خصوص ویروس کرونا همکاران زحمت کش شهرداری در معرض خطر هستند، اظهار کرد: در بهشت زهرا همکاران ما به صورت مستقیم در تدفین افرادی که به خاطر ویروس کرونا فوت کردند، شرکت دارند که در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرسنل امور شهری نیز در جمع آوری زباله در معرض خطر هستند، ابراز کرد: همکاران حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و فضای سبز مناطق نیز باید مورد توجه باشند.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امروز ستاد مبارزه با کرونا را در شهرداری زنجان مدیریت خواهم کرد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ضد عفونی کردن، تهیه مواد و اقلام مورد  نیاز مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست اندیشیده شده و در اختیار پرسنل زحمت کش شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ما با فراهم کردن این امکانات کاری خواهیم کرد تا وظایف پرسنل شهرداری بر زمین نماند، گفت: برای حفظ سلامت کارگران شهرداری واحد hsc نیز در شهرداری فعال شده است.

یگانه با اشاره به اینکه در تهیه اقلام بهداشتی مشکل داریم، افزود: باتوجه به پرخطر بودن شغل همکاران شهرداری امیدوارم طی دو سه روز آینده مشکلات و نواقصات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به برنامه شهرداری زنجان برای ترمیم چاله های موجود در سطح شهر بیان کرد: امسال میزان بارندگی و سرما زیاد بود که این باعث شده آسفالت‌ها از بین برود و از طرفی برخی حفاریها در داخل شهر نیز به این مشکلات دامن زده یعنی شرکتهای خدمات رسان به تعهدات خود در ترمیم عمل نکردند.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه ما علی رغم مشکلات لکه گیری را با سرعت بیشتری در شهر ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: تعداد اکیپ‌های ترمیم آسفالت افزایش خواهد یافت و بعد از تعطیلات نوروز نیز کار اصلی ما در خصوص آسفالت ریزی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارگران شهرداری شهرداری زنجان معرض خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان