Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:49:18 GMT

زمین چمن مصنوعی پیرگنبد ملکشاهی کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۸۰۵

زمین چمن مصنوعی پیرگنبد ملکشاهی کلنگ زنی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان کلنگ زمین چمن مصنوعی بخش گنبد پیر محمد ملکشاهی زمین زده شد

به گزارش برنا از ایلام ،این مراسم  با حضور علی شائی  مدیرکل ورزش و جوانان ،فیض الهی مسئول حوزه فنی و مهندسی ، صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی ، فرماندار شهرستان ملکشاهی ، بخشدار ، اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از مسئولین ، ریش سفیدان و معتمدین  آئین کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی بخش گنبد پیر محمد شهرستان  ملکشاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در آیین کلنگ زمین چمن بخش گنبد پیر محمد ، اظهار داشت:  برای  احداث این پروژه مبلغ  800 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان  و مشارکت بنیاد مستضعفان در نظر گرفته شده است.

او افزود ؛ به منظور  حمایت از جوانان و ورزشکاران  نخبه و با استعداد شهرستان ملکشاهی این پروژه در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین چمن مدیرکل ورزش ایلام ورزش و جوانان زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز یکشنبه با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه عیادت و دیدار با پیشکسوتان ورزش، پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با پیشکسوت و سرمربی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد. مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود.

وزیر ورزش در این دیدار با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران، اظهار کرد: از دو منظر دیدار با مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدمایلی‌کهن زندانی شد حمله مجدد مایلی کهن به کارلوس کی روش

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد