Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:21:55 GMT

توزیع هزارو ۷۲۰ تن میوه شب عید در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۲۰۰

توزیع هزارو ۷۲۰ تن میوه شب عید در کردستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: یک هزار و ۱۲۰ تُن پرتقال و ۶۰۰ تُن سیب درختی تهیه و در چهار سردخانه استان موجود است که از روز شنبه هفته آینده توزیع آن آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه ۹۶ غرفه برای توزیع این ۲ میوه ایجاد می‌شود، اضافه کرد: از این تعداد ۳۱ غرفه در سنندج برپا می‌شود و مردم می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به این غرفه‌ها در سطح شهر‌های استان مراجعه و میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: برای جلوگیری از تجمع مردم جلوی غرفه‌ها و رعایت موارد بهداشتی اولویت توزیع میوه به صورت جعبه‌ای است. 

دره وزمی با بیان اینکه قیمت عرضه میوه‌ها در روز شنبه تا فردا مشخص می‌شود، تاکید کرد: قیمت این میوه‌ها کمتر از قیمت آن‌ها در بازار تعیین می‌شود و این در طول روز‌های توزیع می‌تواند متغییر باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار رکود شده، ولی چاره‌ای نیست باید برای جلوگیری از شیوع بیشتر تصمیم منطقی در راستای فعالیت بازاریان گرفته شود.

دره‌وزمی با اعلام اینکه مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم، گفت: به اندازه کافی کالا‌های اساسی همچون برنج، شکر و روغن در انبار‌های استان موجود است و از این لحاظ نگرانی برای مردم وجود ندارد ضمن اینکه مشکلی هم در تامین مواد شوینده همچون مایع دستشویی و وایتکس وجود ندارد و علیرغم افزایش تقاضای این کالا‌ها قیمت آن‌ها هیچ تغییری نکرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان افزود: تقاضا برای تهیه مایع ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در ماه‌های اخیر در تمام دنیا افزایش پیدا کرده و ایران هم با توجه به اینکه تولیدکننده عمده این کالا‌ها نبوده با مشکل تامین آن‌ها مواجه شده است.

دره‌وزمی با اشاره به تولید مایع ضدعفونی کننده در چهار واحد تولیدی استان گفت: ۲۲ تُن الکل بین سه واحد تولیدی استان توزیع شد و حدود ۸۰ هزار بطری ۲۵۰، ۵۰۰ و ۴۵۰ سی سی مایع ضدعفونی کننده تولید و بخشی از آن تاکنون بین داروخانه‌ها توزیع شده و مابقی هم طی امروز و فردا در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: داروخانه‌ها حق ندارند مایع ضدعفونی کننده در بطری‌های ۵۰۰ سی‌سی را خود در بطری‌ها کوچک‌تر ریخته و با قیمت دیگری به مصرف کنندگان بفروشند و هر داروخانه‌ای این کار را انجام دهد، مرتکب تخلف شده و با آن برخورد می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز میوه شب عید مایع ضدعفونی کننده رئیس سازمان صنعت دره وزمی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744640

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول