Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام اقدام ملی مسکن برای گروه سوم در 8 استان از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ثبت‌نام گروه سوم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن که شامل استان‌های خراسان‌رضوی، فارس، خوزستان، اصفهان، البرز، مرکزی، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند از امروز ۲۲ اسفند ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی همچنین اعلام کرد: ثبت نام گروه چهارم نیز از شنبه ۲۴ اسفند ساعت ۱۰ صبح شروع و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۵ اسفند ادامه خواهد یافت.

وی استان‌های گروه چهارم را شامل استان‌های تهران، سمنان، قم و آذربایجان‌شرقی برشمرد.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان امکان ثبت‌نام به دو روش پیامکی و سامانه اینترنتی برای متقاضیان فراهم شده که بر اساس آخرین آمار، ۲۴۴ هزار و ۶۷۰ نفر از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و ۵۶ هزار نفر از طریق پیامک اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند کد ملی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ارسال و اقدام به ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن ملی ثبت نام مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • اوقات شرعی سه شنبه، چهارم اردیبهشت
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات