Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدامات و وقایع ناگوار اخیر علیه مسلمانان هند را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور  بیانیه‌ای، اقدامات و وقایع ناگوار اخیر علیه مسلمانان هند را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر اقدامات و وقایع ناگوار و غیر انسانی در حق مسلمانان مظلوم هند به وقوع پیوسته و برخورد خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل متحد، حق کشی، از بین رفتن حقوق اولیه و اقدامات و قوانین توهین آمیز اخیر  علیه ۲۰۰ میلیون مسلمان هند اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: به واسطه این رویکرد تحقیرآمیز دست گروه‌های افراطی و هندوهای متعصب علیه مسلمانان همراه با سکوت و نظاره مراجع مربوطه باز گذاشته شد تا با توهین، هتک حرمت و از بین بردن حقوق اولیه آنان، به تدریج استحاله فرهنگی را در حق مسلمانان با همکاری برخی نهادها و گروه‌های وابسته شکل دهند تا مسئله مسلمانان به فراموشی سپرده شود.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تأکید کرد که مسلمانان هند سالیان متمادی و طولانی در کنار مردم هند با فرهنگ و تمدن، زندگی مسالمت آمیز داشته‌اند. بر کسی پوشیده نیست که این اقدامات غیردموکراتیک که بی ارتباط با سفر دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور آمریکا و حمایت‌های صهیونیزم بین الملل نیست، با هدف از بین بردن یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات مسلمانان هندوستان است تا با نسل‌کشی، توان و سرمایه اجتماعی آنان را هرچه بیشتر تقلیل دهند. 

توطئه آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل علیه مسلمانان هند

طبق این بیانیه، اقدامات اخیر آمریکا و صهیونیزم  بین‌الملل در آغاز سده بیست و یکم، همگی حکایت از توطئه‌ای بس خطرناک و از قبل طراحی شده علیه مسلمانان جهان، به ویژه منطقه غرب آسیا، فلسطین، عراق، سوریه، یمن، میانمار و اخیراً در هندوستان دارد که به دنبال از بین بردن هرچه بیشتر قابلیت‌ها و توانمندی‌های جهان اسلام است. 

مجمع جهانی بیداری اسلامی عنوان کرد: نکته مهم دیگر حمایت‌های سیاسی جریان دروغین حقوق بشر و دموکراسی خواهی در مقابل کشتار و رویدادهای به وقوع پیوسته توسط گروه‌های افراطی و هندوهای متعصب است که در سکوتی مرگبار فرو رفته و دست گروه‌های متعصب و افراطی را در از بین بردن حقوق و سرنوشت مسلمانان باز گذاشته است.

بدعتی جدید در روابط بین‌الملل

وقایع اخیر در هند، همچون سیاست جنگ نیابتی و ترویج جریانات تروریستی مانند داعش بدعتی خطرناک در روابط بین‌الملل است که با پایمال کردن حقوق 200 میلیون مسلمان، می تواند زمینه ساز بروز بحران ها و نارضایتی ها در سایر کشورها شود و در واقع جامعه جهانی با تجاهل به آن، آنارشیسم بین المللی را ترویج می کند که دیگر امکان مواجهه با آن را نخواهد داشت. 

مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت این جنایات، از دولت هند انتظار دارد برای توقف این کشتارها و جنایات اقدام نماید و از تمامی مجامع حقوق بشری، علما و رهبران جهان اسلام، مسلمانان، آزادی خواهان و دولت های آزاده جهان می خواهد تا قبل از شکل گیری یک نسل کشی آشکار، با موضع گیری صریح و سریع خود، این اقدامات را که در راستای اسلام هراسی و نابودی مسلمانان صورت می پذیرد، محکوم نمایند و تمامی مساعی خویش را برای رعایت حقوق مسلمانان از مجاری مختلف به عمل آوردند.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: جنایت مسلمانان هند مجمع جهانی بیداری اسلامی مجمع جهانی بیداری اسلامی علیه مسلمانان هند بین بردن بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند

ماموستا فرهاد آگشته در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل اظهار داشت: بی‌تردید با این حمله، ابهت سامانه آرو و فلاخن داوود و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فرو ریخت.

وی افزود: همچنین با وجود پشتیبانی انگلیس و آمریکا و فرانسه و حکام خائن برخی از کشورهای اسلامی از رژیم صهیونیستی، اما موشک‌ها و پهبادهای ایران به هدف اصابت کرد. 

عضو شورای روحانیت اهل‌سنت و امام جماعت مسجد شاهد ارومیه در ادامه گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه برای کنترل خاورمیانه یک غول پوشالی به نام رژیم صهیونیستی ساخته بودند که در طوفان الاقصی و رجم، شکست خوردند.

وی تاکید کرد: بی تردید اگر کشورهای اسلامی بخواهند، می‌توانند گنبد آهنین را خنثی و نارکارآمد کرده و ابر قدرت‌های قلدر را به زانو در آوردند.

ماموستا آگشته گفت: از سوی دیگر اگر جمعیت دو میلیاردی مسلمانان جهان از خواب غفلت برخیزند و تعاملی صحیح و صمیمیت و همدلی در میان دولت و ملت‌های مسلمان برقرار شود و نیز مسلمانان جهان یکدل و یکصدا در مقابل ظلم و ستم مستکبرین قیام کنند به همه حقوق پایمال شده خویش دست خواهند یافت و عزت از دست رفته به امت اسلام باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • اقدام ایران، دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • غریب‌آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کاملاً مشروع بود
  • اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • غریب آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی مطابق موازین حقوق بین‌الملل بود
  • اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی مطابق موازین حقوق بین‌الملل بود
  • ایران از اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی کاسته است
  • سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد
  • غربی‌ها پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل را محکوم کردند