Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:07:36 GMT

کاهش ۵۰ درصدی ترددهای جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۷۱۶

خداداد مقبلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه تاکید ما هم مانند دیگر مسئولان این است که مردم حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند اما اگر به دلایلی مجبور به سفر شدند می‌توانند از خدمات قابل ارائه در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استفاده کنند؛ چرا که تمامی اقدامات و الزامات بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا در این مجتمع ها رعایت شده و بر اجرای صحیح و دقیق آن نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته تردد انواع خودروها در جاده های کشور طی هفته های گذشته نسبت به مدت مشابه آن قبل از شیوع ویروس کرونا حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد که مردم توصیه‌ها را جدی گرفته اند. ما از مردم می‌خواهیم که همین رویه را ادامه داده و از سفرهای خود بیش از پیش بکاهند.

مقبلی درباره برخی اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: در پایانه های مرزی چند ارگان مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه و پلیس مستقر هستند و توصیه کردیم که تمامی ساختمان‌ها و ابنیه در پایانه‌های مرزی تحت نظارت قرار بگیرند تا سیاستها و مصوبات ابلاغی از سوی ستاد مرکزی مقابله با کرونا به دقت اجرایی شود.

وی ادامه داد: همه ترددها از پایانه های مرزی به ویژه مسافرانی که از خارج از کشور به داخل وارد می‌شوند غربالگری شده و در صورت مشکوک بودن به ویروس کرونا به سرعت از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اقدامات لازم جهت قرنطینه و درمان آن‌ها انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین اظهار کرد: مسئله راه اندازی قرنطینه مشترک در پایانه‌های مرزی در دستور کار قرار دارد که با هماهنگی ها و رایزنی های دستگاه‌های متولی مختلف از جمله وزارت امور خارجه و پس از تایید از سوی کشورهای دارای مرز مشترک با ایران انجام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای پایانه های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است

تین نیوز

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: کلیه فعالیت ها و خدمات در پایانه شرق تهران مطابق با برنامه در حال انجام است و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده و سرویس های پیش بینی شده و سرویس های ناوگان جاده ای اتوبوس _ مینی بوس و سواری به صورت عادی در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ خضری همچنین گفت: حادثه گزارش شده امروز مربوط به محوطه کارگاهی پایانه در حال احداث شهرداری در شرق تهران است که قرار است در آینده جایگزین ترمینال شرق فعلی شود، موضوع یادشده ارتباطی به پایانه شرق و خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر