Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منابع عالی‌رتبه سوری اعلام کردند که رئیس سازمان اطلاعات مصر در سفر محرمانه‌اش به سوریه حامل پیامی از سوی رئیس جمهوری کشورش برای اسد بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم، منابع مذکور اعلام کردند که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با عباس کامل، رئیس سازمان اطلاعات مصر که هفته گذشته به سوریه سفر کرده، دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این منابع عباس کامل حامل پیام عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر به همتای سوری خود در خصوص سد النهضة، اعزام تروریست‌ها به لیبی توسط ترکیه برای جنگیدن در کنار دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز السراج و همچنین حمایت مصر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب بوده است.
 پیشتر منابع دیپلماتیک اتحادیه عرب اعلام کردند که عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر بر لزوم بازگشت سوریه به اقدام عربی مشترک و مشارکت در نشست آتی سران عرب که قرار است قبل از پایان ماه ژوئن در الجزایر برگزار شود، تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس اطلاعات مصر حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه

آفتاب‌‌نیوز :

 المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

منابعی از هدف قرار گرفتن نیرو‌های ارتش آمریکا در سوریه خبر می‌دهند. 

 منابع خبری اعلام کردند نیرو‌های دموکراتیک سوریه در نزدیکی میدان نفتی العمر در روستای خضراء دیرالزور شرقی مورد هدف قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه