Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:20:11 GMT

پروانه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری قزوین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۰۶۹

پروانه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری قزوین تمدید شد

محمدحسین اسماعیلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این تصمیم با توجه به ابلاغ وزارتخانه به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان داشت: پروانه فعالیت مراکز فرهنگی هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای تا پایان فروردین معتبر است و نیازی به مراجعه حضوری صاحبان پروانه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید شهروندان، موضوع ماندن در منزل را بسیار جدی بگیرند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه قطع شود.

این مسوول افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، جلسات هماهنگی تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد تا با استفاده از ظرفیت هنرمندان و نویسندگان برای تولید محتوا در این زمینه در فضای مجازی اقدام شود.

۲۸۴ مورد ابتلا و ۲۴ فوتی آخرین آمار ویروس کرونا در استان قزوین است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فرهنگی و هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارتخانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش‌وپرورش در نشست هم‌افزایی مؤسسان آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در سالن شهیدحججی این سازمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای کنسولگری ایران در سوریه، گفت: مؤسسان و مدیران باید مراقب جریان نفوذ در مدارس و مراکز آموزشی باشند تا تربیت فرزندان‌مان متناسب با روحیات معنوی، اسلامی و انقلابی شکل پذیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به انحاء مختلف در صدد نفوذ و القای افکار پلید و اندیشه غربی به نسل آینده هستند، افزود: امروز همه ما وظیفه داریم با شناخت عمیق اوضاع، شرایطی را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان، فراگیران زبان و سایر مراجعان به مدارس و مراکز شئونات انقلابی و اسلامی را درک کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرمایشات اخیر خود تاکید فرمودند که مساله عفاف و حجاب هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی باید در جامعه رعایت شود و این سازمان نیز در راستای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و توجه به ترویج آن در مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی تلاش خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده در بسیاری از مدارس و مراکز غیردولتی به ویژه در حوزه‌های پرورشی و تربیتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، به برخی از تخلفات در تعداد معدودی از این مدارس و مراکز اشاره و خاطرنشان کرد: به‌کارگیری نیروهای انسانی فاقد صلاحیت علمی و بدون گزینش ممنوع بوده و عوامل اداری، اجرایی و آموزشی در این مراکز باید مروج و الگوی مطلوب تربیتی برای فراگیران و مراجعان باشند.

وی با تاکید بر نظارت مستمر و ارزیابی از نحوه فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی، گفت: دانش‌آموزان و فرزندان ایران در ساعات حضور در کلاس‌های آموزشی این مراکز، امانت‌هایی هستند که باید مراقبت شوند و مؤسسان و مدیران باید با دقت همه امور آموزشی و تربیتی مراکز را نظارت کنند و از به‌کارگیری نیروهای غیر همجنس و برگزاری کلاس‌های خارج از ضابطه و مختلط پرهیز کنند چرا که در صورت گزارش و مشاهده نقض قوانین با اعمال قانون و برخورد با متخلف، فعالیت این مراکز متوقف خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به کنشگری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در مدارس و مراکز غیردولتی، گفت: مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی باید با اتخاذ تدابیر مناسب در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی و انقلابی گام بردارند.

وی با اشاره به تنوع مجوز فعالیت‌های مراکز آموزشگاهی، تصریح کرد: بر اساس قانون، مجوز فعالیت آموزشگاه‌ها و مؤسسات علمی برای آموزش افراد زیر ۲۰ سال باید از سوی آموزش و پرورش صادر شود و این سازمان با توجه به صدور برخی مجوزهای غیر قانونی از سوی سایر دستگاه‌ها، موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6076814 علی قدمی

دیگر خبرها

  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • درخواست مجوز از انحصار صاحبان سکوها خارج شد
  • مدارس غیردولتی نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام کنند