Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:11:33 GMT

جشنواره بهاره امسال مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۳۳۵

جشنواره بهاره امسال مجازی برگزار می‌شود

به گزارش پنجشنبه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در روزهایی که اقشار مختلف جامعه با تبعات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا از جمله ریسک به مخاطره افتادن سلامتی مردم در خریدهای بازاری و به تبع آن رکود نسبی حاکم بر اصناف و بازاریان، گریبانگیر هستند، این مرکز درنظر دارد در یک همکاری ملی با مشارکت هم‌اهنگ بخش حاکمیتی، خصوصی و بسیج کشور با برگزاری جشنواره بهاره مجازی گام موثری برای مقابله با آثار منفی سلامتی و اقتصادی شرایط ذکر شده ‌بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشارکت همدلانه و همزمان مردم در حفظ سلامت آحاد جامعه و همچنین حمایت از رونق کسب و کارها، استفاده از ظرفیت فروشگاه‌ های اینترنتی موجود از جمله بازارگاه ‌ها و به طور کلی استفاده از ظرفیت‌ های تجارت الکترونیکی توسط واحدهای صنفی فیزیکی، تخفیف ‌های ویژه، جوایز ارزنده نقدی و ‌غیر نقدی‫‫‫‫‫ ‬و رویکردی تحولگرایانه در خرید وفروش اینترنتی از مشخصه ‌های اصلی جشنواره است. ‬‬‬‬

با توجه به ضرورت جلب مشارکت تمامی ذی نفعان و نهادهای تأثیرگذار، تلاش شده تا در اجرای این جشنواره از ظرفیت ها و توانمندی ‌های آنان استفاده بهینه به عمل آید که از جمله می توان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج اصناف و دانشجویی کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اتاق اصناف ایران اشاره کرد.

این مرکز از اقشار مختلف جامعه دعوت کرد تا با مراجعه به وب سایت جشنواره بهاره مجازی به آدرس ‫‫‫‫Bahar۹۹.ir، علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر با نحوه فعالیت و مشارکت در جشنواره، ‬در این رویداد ملی شرکت کرده و از منافع آن بهره مند شوند.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز روز گذشته-چهارشنبه- آخرین آمار مرتبط به ویروس کرونا را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ارتباطات شبکه ملی اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات شبکه ملی اطلاعات ارتباطات شبکه ملی اطلاعات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام