Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:44:25 GMT

امام جمعه قزوین درگذشت مسئول ستاد اربعین را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۴۶۰

امام جمعه قزوین درگذشت مسئول ستاد اربعین را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر در متن پیام آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین آمده است: خادم اربعین حسینی، مجاهد میادین فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و نقش‌آفرین وحدت، انسجام و همدلی هیئات مذهبی، کربلایی سعید خورشیدی به جوار رحمت حق جل و علا پر گشود، وی عمر کوتاه اما آکنده از برکت خود را در ارادتمندی و خدمت توأم با خلوص به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این یار مؤمن انقلاب را به والدین گرامی، همسر محترمه، خاندان معزز، عزیزان جبهه فرهنگی انقلاب، خادمان و حماسه‌آفرینان اربعین حسینی و نیز همکارانشان در صداوسیمای مرکز قزوین تسلیت و حشر با انبیای الهی و ائمه هدی صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین را از خدای رئوف و رحیم درخواست می‌کنم.

سعید خورشیدی روز گذشته به علت بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

مرحوم سعید خورشیدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و مسئولیت بسیج صداوسیمای قزوین را نیز در کارنامه خود داشت.

کد خبر 4876547

منبع: مهر

کلیدواژه: ژیمناستیک فوتبال ورزش و جوانان قزوین بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی شیوع کرونا بیرجند شیراز استانداری سمنان مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار نوروزی با امام جمعه آوج گفت: افزایش رفاه و امکانات، توزیع عادلانه امکانات و کمک به تحقق عدالت در سراسر استان افتخار ماست.

وی ادامه داد: شهرستان آوج اگرچه دورترین نقطه استان است، اما در فهرست اولویت‌های شرکت گاز استان قرار دارد و خدمات‌دهی به این نقطه هرگز از چشم ما دور نیست.

امام جمعه آوج  نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات شرکت گاز استان و شهرستان، تأکید کرد: گازرسانی به روستا‌های کم جمعیت باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم موسوی بر لزوم صرفه‌جویی و مصرف درست گاز توسط مردم تأکید کرد و گفت: بخش مهمی از فشار‌های اقتصادی کشور، ناشی از اسراف و مصرف نادرست است.

وی همچنین انعکاس خدمات دولت را ضروری دانست و گفت: در شرایطی که دشمن خدمات ارزنده دولت مانند آب، برق و گازرسانی به دورافتاده‌ترین نقاط را مطرح نمی‌کند، اما کوچکترین نواقص را منعکس می‌کند، بیان فعالیت‌ها و دستاورد‌ها امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت