Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو به تحلیل رقابت شبکه نمایش خانگی با تلویزیون پرداخت و از نقش کاملا متفاوت خود در «سلفی با دموکراسی 2» سخن گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های کاری اخیر خود به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: فعلا که در این شرایط ویروس کرونا همه پروژه ها تعطیل شده و عملا کار خاصی انجام نمی دهم، ولی دو سه سینمایی آماده اکران دارم؛ سینمایی « اعتراف با دور تند» به کارگردانی آقای احمد کاوری، «دختر ایران» به کارگردانی آقای اشکذری که فیلم در دهه 60 می گذرد و حال و هوای آدم های آن دهه را روایت می کند و سینمایی « سلفی با دموکراسی 2» کاری از آقای عطشانی که در این فیلم نقشی کاملا متفاوت و متافیزیک را بازی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم جلوه های ویژه بصری فراوانی دارد و اولین اکران آن هم در جشنواره اخیر برلین بود و حالا آماده اکران در ایران خواهد شد.
کوروش تهامی، در ادامه با توجه به حضور خود در سریال « دل» که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، از رقابت این روزهای این رسانه با تلویزیون گفت: به هر حال کتمان پذیرایی نیست که تلویزیون در این پنج شیش سال اخیر با ریزش مخاطب روبرو بوده؛ خب تلویزیون باید به سلایق همه مخاطبین خود در ساعات مختلف شبانه روز اهمیت دهد و وقتی مثلا یک جوان پای تلویزیون می نشیند، انتظار دارد که برنامه های جذابی مشاهده کند.

وی ادامه داد: این موضوع مختص یک شبکه خاصی مثل نسیم نیست که یک سری برنامه ها و مسابقه های خاصی پخش کند، منظور من همه شبکه های تلویزیون است؛ در همه جای دنیا به خواست مخاطب احترام زیادی گذاشته می شود و متاسفانه در اینجا کمتر شاهد چنین رفتاری هستیم. به خاطر همین در این چند ساله برنامه های تلویزیون از یکنواختی خاصی برخوردار شد و ریزش مخاطبان خود را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: در کنار آن شبکه نمایش خانگی راه افتاد که اتفاقا بودجه های خوبی هم برای کارهای خود کنار گذاشت که متاسفانه در تلویزیون از این بودجه ها خبری نیست و در این چند ساله پروژه های تلویزیون آنقدر به لحاظ مالی ضعیف بودند که راه را برای بازیگران در شبکه نمایش خانگی باز کردند؛ فکر کنید پروژه هایی با زمان اندک و فشردگی بالای کاری گاها 14 ساعت کار در طول روز و آورده مالی کم برای دست اندرکاران آن پروژه عملا کیفیت کار را پایین می آورد. به همین خاطر شاهد تولیدات ضعیفی بودیم و بازیگران درجه یک دیگر قبول نمی کردند در این کارها حضور پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی کوروش تهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت ‌فروشی این اثر نمایشی ، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش توضیح دادند که این مساله به دلیل سوءتفاهم رخ داده و در حال پیگیری هستند تا این مشکل برطرف شود. آنان همچنین عنوان کردند که با همه پیگیری‌هایی که برای حل این مشکل انجام می‌دهند، شخص دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر دارند.

ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه شهاب حسین‌پور، کارگردان نمایش «گالیله» با همراهی فرهاد آییش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و شهروز دل‌افکار، بازیگران این اثر نمایشی به ارایه توضیحاتی درباره نمایش «گالیله» پرداختند.

در این نشست پرسشی درباره توقف بلیت‌فروشی این نمایش مطرح شد و در پاسخ به آن فرهاد آییش توضیح داد که این مساله به دلیل مشکلی است که برای یکی از بازیگران رخ داده و عنوان شده که او ممنوع‌الفعالیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ" استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند