Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:25:14 GMT

۸ کیلوگرم شیشه و هروئین در منوجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۸۰۹

۸ کیلوگرم شیشه و هروئین در منوجان کشف شد

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا،  امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب منوجان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان منوجان یک باند قاچاق مواد مخدر در این منطقه متوقف شد.

وی افزود: این قاچاقچیان که در حال انتقال ۶ کیلوگرم شیشه و ۲ کیلوگرم هروئین با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو بودند طی عملیاتی در خروجی شهر متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان داشت: محورهای این شهرستان به صورت شبانه‌روزی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ نا امن است و با اینگونه شرارت‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

منوجان در مسیر جیرفت و هرمزگان و در ۴۵۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده و با مساحت بیش از هفت هزار کیلومتر مربع دارای حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها کرمان مواد مخدر جیرفت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان مواد مخدر جیرفت انتظامی کرمان مواد مخدر جیرفت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۶۷ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: در ۲۰ روز اول سال سه مرحله طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان رودبار اجرا شده است.

وی افزود: در این راستا ۴۷ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۱ خرده‌فروش و ۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۳۴ کیلو و ۷۸۶ گرم تریاک، ۶۲۱ گرم هروئین و چهار کیلو و ۲۳۸ گرم سایر مواد مخدر از این افراد خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

روشن‌قلب با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 744476

دیگر خبرها

  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • شهادت یک مأمور ‌در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر ‌
  • شهادت یک مأمور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید
  • شهادت یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان