Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با توجه به نیاز تکمیل بیمارستان امیر المومنین(ع) و تامین تجهیزات پزشکی از اختصاص مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال برای این کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در مصاحبه زنده تلویزیونی با برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان قم در نخستین ساعات پس از اعلام شیوع کرونا در قم گفت: در این زمینه مسائل را با شفافیت و صداقت با مردم در میان گذاشتیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن 223 مصوبه ستاد بحران استان قم ادامه داد: آگاهی بخشی به مردم در راستای رعایت نکات بهداشتی توام با حفظ آرامش جامعه در دستور کار این ستاد بود.

استاندار قم قرنطینه دو بیمارستان در مرحله نخست را مورد توجه قرار داد و افزود: با افزایش تعداد بیماران، اختصاص سایر بیمارستان ها و بنا کردن بیمارستان های سیار و نقاهتگاه با استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی در دستور کار قرار گرفت.

سرمست با توجه به نیاز تکمیل بیمارستان امیر المومنین(ع) و تامین تجهیزات پزشکی از اختصاص مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد و پیشگیری از  شیوع بیشتر کرونا را از مهمترین اولویت های استان قم طی سه هفته اخیر دانست و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی و شهرداری نسبت به ضدعفونی معابر شهری اقدام شده است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایثار و جانفشانی پزشکان و پرستاران در این ایام قابل وصف و جبران نیست، گفت: پرداخت مطالبات کادر درمان استان قم نیز مورد پیگیری جدی بوده است.

سرمست همچنین با درخواست از مردم برای جدی گرفتن قرنطینه خانگی گفت: کنترل مبادی ورودی خروجی استان در دستور کار قرار دارد و از هموطنان نیز خواستاریم در ایام پیش رو خصوصا عید نوروز و نیمه شعبان از سفر به استان قم خودداری کنند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان قم تجهیزات پزشکی ویروس کرونا استاندار قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح چهارشنبه در دیدار با مسؤولان استان بوشهر با تشریح آخرین اقدامات در حوزه‌های تخصصی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از اراده جدی و تلاش حداکثری شرکت ملی نفت برای خدمت‌رسانی به محیط پیرامونی خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسیده و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابراز داشت: برای کاهش مشکلات و خدمت‌رسانی در کنار مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم مدیران استانی پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ را در اولویت قرار بدهند.

غریبی به اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تخصصی در شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: سال گذشته اساس کار در این شرکت بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی بود و با تخصیص منابع در سال جاری، طرح‌های مصوب را به پروژه‌های اجرایی تبدیل کرده تا بتواند نقش مهمی در افزایش تولیدِ کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر توسعه متوازن و لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: تخصیص اعتبار به امور عام‌المنفعه مسئولیتی است که از ابتدای دولت سیزدهم، وزارت نفت آن را در اولویت قرار داده است.

وی بهبود وضعیت بهداشت و درمان، اورژانس هوایی و دریایی و انجام پروژه‌های ورزشی، نوسازی مدارس، نوسازی منازل محرومان و اشتغال را از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ملی نفت در جزیره خارگ دانست.

غریبی همچنین به خدمات ارائه شده توسط عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال‌های گذشته برای مردم و ساکنان جزیره خارگ اشاره و تصریح کرد: فعال کردن ۲ شناور مسافربری برای تثبیت وضعیت تردد ساکنان این جزیره، جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله و تفکیک و تبدیل آن به کود کمپوست، مدیریت نخاله‌های ساختمانی، گشت‌های شبانه‌روزی برای حفاظت از اراضی، لایروبی قنات‌های قدیمی، برگزاری کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای جوانان، اعزام اورژانسی بیماران، حمل مصالح و اثاثیه ساکنان بومی و اختصاص سهمیه پروازی برای بومیان از جمله خدمات صنعت نفت برای مردم جزیره خارگ است.

کد خبر 6080847

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها