Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:54:04 GMT

مردم البرز از ترافیک نفس گیر رهایی می یابند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۱۲۳

مردم البرز از ترافیک نفس گیر رهایی می یابند

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید دکتر محمدباقر نوبخت  معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه ادامه آزاد راه  شهید همت افزود: دستورات رییس جمهوری در راستای تسریع در تکمیل راه های استان البرز یکی پس از دیگری به سرانجام می رسد.

وی ادامه داد :  پروژه  شهید آزاد راهی شهید همت در نتیجه مجاهدت های فرزندان غیور این مرز و بوم در حال تکمیل و گشایش است  که با گشایش آن مردم البرز از ترافیک های نفس گیر ملی در ورودی استان، رهایی می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت : پس  از آزادراه تهران-شمال، اکنون نوبت  گشایش آزاد راه شهید همت  در البرز است تا گره ای دیگر از تنگناهای مواصلاتی استان باز شود.

وی اظهار داشت : به جهت مسوولیت هایی که برای آرامش، رفاه و تسهیل در تردد مردم و ماموریت هایی که از سوی رییس جمهور در این خصوص محول شده، وظیفه داشتیم که در مسیر اقدامات وزارت راه و شهرسازی و مجاهدت های پیمانکار پروژه، همراهی لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز ادامه داد: پروژه های منطقه یک آزادراه تهران-شمال، امتداد آزادراه همت در البرز و آزادراه چرمشهر-آبیک، ملی هستند و ترددهای هموطنانمان از سراسر کشور را تسهیل می کند و آرامشی را برای مردم البرز همراه خواهد داشت چراکه بخش بالایی از این ترددهای ملی اکنون برای مردم این استان ترافیک و آلودگی هوای نفس گیر را دارد.
وی با بیان اینکه طول مسیر زیاد نیست ولی حجم اقدامات بواسطه سختی مسیر، بالا بوده، افزود: ۱۵ میلیون متر مکعب خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته است.
استاندار البرز اضافه کرد: بیش از ۴۰ تا ۴۵ درصد کار این پروژه با سرعت فراوان در ماه های اخیر انجام شد.
وی با قدردانی از مجاهدت های ویژه شیرمردانی همچون رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور که تلاش کردند این پروژه تا قبل از پایان سال آماده شود، گفت: عملیات اجرایی این آزادراه از سال ۹۱ به صورت آزادراه مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

ادامه آزاد راه شهید همت هفته آینده در استان البرز گشایش می یابد.

آزاد راه شهید همت به طول حدود ۴۰ کیلومتر تاکنون حدود ۳۰ کیلومتر آن زیربار ترافیک قرار گرفته و مابقی هفته آینده افتتاح می شود.

این آزاد راه به بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج و جاده کرج - چالوس و آزاد راه جنوبی استان البرز متصل می شود.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محمدباقر نوبخت وزارت راه و شهرسازی شهید همت آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

به گفته وی؛ به همین سبب از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶ منطقه ۱۵تملک و آزادسازی شد. 

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد. 

شهردار منطقه ۱۵ با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهرتهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریعتر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا (ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت