Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@10:27:21 GMT

جزئیات جلسه‌علنی مجلس به صورت ویدئو کنفراس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۱۸۵

جزئیات جلسه‌علنی مجلس به صورت ویدئو کنفراس

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، اسدالله عباسی، درخصوص برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گفت: روز شنبه هیأت رئیسه جلسه‌ای را در خصوص برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت ویدئو کنفراس خواهد داشت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساز وکارهای لازم برای این کار فراهم شده است و با یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای این‌کار اقداماتی صورت گرفته است تا فناوری و نرم‌افزاهای لازم را در اختیار ما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:‌ در جلسه هیأت رئیسه بررسی کردیم که آیا از طریق ویدئو کنفراس می‌شود جلسات را برگزار کرد یا خیر چرا که در آئین‌نامه داخلی مجلس برگزاری جلسات به این صورت نیامده است. در این جلسه کم و کیف این که آیا می‌شود جلسات علنی را در این مدت برگزار کرد بررسی خواهیم کرد.

عباسی ادامه داد: به همکاران اطلاعات لازم را داده‌ایم و نرم افزار هم طراحی شده اما به دلیل آن‌که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است، نیاز به بررسی بیشتر داریم. به هرحال ما در مجلس دستورات و تصمیمات مهم کشوری داریم که باید با همکاری دوستان به نتیجه برسد. این تصمیم پس از آن‌که مجلس با برگزاری جلسات علنی مخالفت کرد گرفته شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حسن قزوینی محمدرضا راه چمنی اشرف غنی مهدی رسول پناه اسدالله عباسی هیئت رئیسه مجلس ویدیو کنفرانس کرونا جلسه علنی مجلس کروناویروس کرونا در ایران حسن قزوینی محمدرضا راه چمنی اشرف غنی مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، ربابه عبادی هیأت خبرنگار شهرستان میاندوآب روستای داش تپه روایتی از جلسات قرآنی هیأت قرآنی صدیقه کبری ارائه کرده است:

ما در هر روز و شب ماه رمضان مجلس ختم قرآن با حضور بانوان برگزار می‌کنیم که در این مجلس قرائت قرآن، هرروز درباره آیه منتخب آن جز در طرح مسطورا هم سخن گفته می‌شود.

تفسیر و ترجمه تدبری این آیات هم برای بانوان ارائه می‌شود.

کد خبر 6062506 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق 
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین