Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:12:07 GMT

نظارت مستقیم آذری بر تغییرات باشگاه(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۲۶۰

مدیرعامل فولاد به طور مستقیم عملیات بازپروری زمین‌های چمن مجموعه باشگاه فولاد را نظارت می‌کند.

به گزارش ورزش سه، صبح امروز سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد شخصاً به زمین‌ اصلی ورزشگاه شهدای فولادخوزستان و دیگر زمین‌های تمرین مجموعه رفت تا عملیات بازپروری زمین‌های چمن‌ را از نزدیک نظارت کند.

 

باشگاه فولاد قصد دارد تا با بازپروری مناسب، زمین‌های چمن را برای سال جدید آماده کند تا مشکلی در فصل آتی برای تیم بزرگسالان، فولادنوین و دیگر تیم‌های پایه از این حیث به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فولادخوزستان یکی از باشگاه‌های مدرن فوتبال ایران است که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌تواند الگویی برای دیگر باشگاه‌های کشور باشد، وجود  ورزشگاه فولادآره‌نا در مجموعه باشگاه برای مسابقات لیگ‌برتری و همچنین ورزشگاه دویست دستگاه برای دیدارهای تیم‌های دیگر، همچنین تعداد زیادی زمین تمرین برای تیم‌های بزرگسالان، فولادنوین و دیگر تیم‌های پایه و همچنین وجود سالن‌های سرپوشیده تمرین، سالن تکنیک، بدنسازی، استخر و ... این مجموعه را کامل‌تر از پیش کرده است.

 

 

 

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در آیین افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت شهر فولاد شهر گفت: در شهرستان لنجان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند که یک سوم آن در فولادشهر هستند.


جواد محمدی فشارکی افزود: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یکی از نیاز‌های بخش فولادشهر به دلیل استقرار بخش قابلی توجهی از بازاریان در فولادشهر استقرار دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت بود و با توجه دغدغه هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان شاهد استقرار و راه اندازی این دفتر بودیم.


وی گفت: سال گذشته بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر