Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عباس عاشری، مسئول اجرایی خیران اصناف کرج گفت: بیش از هزار و پانصد متر پارچه شمعی از یکی از کارخانه های البرز به منظور تهیه ۵۰۰ گان پزشکی چندبار مصرف خریداری شده تا این البسه به طور رایگان به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و بین کادر درمانی توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین ۵۵۰۰ عدد ماسک و ۲۰۰۰ عدد دستکس نیز به صورت رایگان بین افسران نیروی انتظامی مستقر در خیابان به منظور جلوگیری پیشگیری از ابتلای این عزیزان به کرونا توزیع شد.

مسئول اجرایی خیران اصناف کرج گفت: دویست عدد لباس گان و ۱۰۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز به ارزش چهارصد و نود میلیون ریال توسط یکی از خیران به بیمارستان کوثر اهدا شد.

توسعه اقتصادی استان البرز، فراهم آوردن فرصت های شغلی برای جوانان تحصیلکرده ،رفع گرفتاری های مالی از خانواده اصناف و در موارد خاص دستگیری از نیازمندان از اهداف تاسیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج بوده است.

انتهای پیام/خ.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف کرج اصناف کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟