Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران ویروس کرونا به فوتبال اسپانیا هم رسید.

طرفداری- به دنبال انتشار خبر مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید و در نتیجه قرنطینه مجموعه اعضای این باشگاه، رقابت های لالیگا نیز به طور رسمی به حالت تعلیق در آمد.

گزارش تکمیلی تا لحظاتی دیگر...

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد

نراتزوری مانند سال گذشته، بار دیگر تمایل زیادی به جذب کاپیتان 34 ساله رئال مادرید دارد.

طرفداری | اینتر بار دیگر به جذب رایگان ناچو فرناندز علاقه جدی نشان داده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از انتشار اخبار جدایی ناچو فرناندز از رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023، اینتر بار دیگر به جذب کاپیتان مادریدی‌ها علاقه نشان داده‌است. نراتزوری می‌خواهد ناچو را در تابستان پیش رو و به صورت رایگان به جوزپه مه‌آتزا بیاورد، با این‌حال کار افعی‌ها برای جذب مدافع 34 ساله رئال آسان نیست. ناچو گزینه‌های دیگری روی میز دارد و شرایط انتقال به خارج از اروپا را نیز بررسی می‌کند. اینتر فصل گذشته هم برای به‌خدمت گرفتن ناچو فرناندز تلاش کرده بود، اما او در نهایت یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کرد. 

تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید ادعای رلوو؛ ناچو دوست دارد به MLS یا عربستان برود

آینده ناچو کاملاً باز است و این مدافع 34 ساله هنوز هیچ تصمیمی در خصوص باشگاه بعدی خود نگرفته‌است. با این‌حال ناچو ترجیح می‌دهد با ترک فوتبال باشگاهی اروپا، به MLS یا لیگ حرفه‌ای عربستان منتقل شود. یکی از دلایل ناچو برای خروج از قاره سبز، به صفر رساندن احتمال رویارویی خود با باشگاه زندگی‌اش یعنی رئال مادرید است. اینتر در ادامه تلاش زیادی خواهد کرد تا ناچو را متقاعد به پوشیدن پیراهن آبی‌ومشکی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است