Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت مسکن و ساختمان ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن برای هشت استان البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، بوشهر، فارس، مرکزی، خوزستان و سیستان و بلوچستان، نام شهرهای مجاز به ثبت نام را در شهرهای جدید این هشت استان، معرفی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هشت استانِ البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، بوشهر، فارس، مرکزی، خوزستان و سیستان و بلوچستان ثبت نام شهرهای جدید به شرح زیر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان البرز، ثبت‌نام در شهر هشتگرد انجام می‌شود که جدید هشتگرد و شهرهای استان البرز غیر از شهرهای شهرستان نظرآباد مدنظر است.

در استان اصفهان برای شهرهای فولادشهر، بهارستان و مجلسی ثبت نام انجام خواهد شد. ثبت نام در فولادشهر، شهر جدید فولادشهر و شهرهای شهرستان های اصفهان، لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر، برای بهارستان شهر جدید بهارستان و شهرهای شهرستان اصفهان، برای شهر مجلسی شهر جدید مجلسی و شهرهای استان اصفهان است.

در خراسان رضوی نیز ثبت نام برای شهرهای گلبهار و بینالود انجام می شود که در شهر جدید گلبهار، شهرها جدید گلبهار، شهر مشهد و شهرستان‌های چناران، برای بینالود، شهر جدید بینالود، شهر مشهد و شهرهای شهرستان نیشابور مدنظر است. همچنین در استان فارس نیز ثبت نام در شهر صدرا و شهرهای شهرستان شیراز انجام می شود.

ثبت نام در استان بوشهر در شهرهای عالیشهر و سیراف انجام می‌شود که در عالیشهر شهر جدید عالیشهر و شهرهای بوشهر و عالیشهر و در سیراف شهر جدید سیراف و شهرهای عسلویه، نخل‌تقی و چاه مبارک مدنظر است.

در استان مرکزی ثبت نام در دو شهر جدید مهاجران و امیرکبیر انجام می شود که در شهر مهاجران برای شهر جدید مهاجران و شهرهای شهرستان های اراک، شازند و خمین و برای شهر امیرکبیر شهر جدید امیرکبیر و شهرهای شهرستان های اراک، دلیجان و محلات ثبت نام انجام می شود.

در استان خوزستان نیز برنامه‌ریزی‌ها برای شیرین شهر و رامین انجام شده است که در شیرین شهر، شهر جدید شیرین شهر و شهرهای استان خوزستان و در رامین نیز شهر جدید رامین و شهرهای استان خوزستان ملاک عمل و ثبت نام خواهد بود.

در نهایت در استان سیستان‌وبلوچستان در شهر جدید تیس و شهرستان های چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند ثبت‌نام انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن ملی ثبت نام در مسکن ملی شهرهای شهرستان انجام می شود شهرهای استان ثبت نام شهر جدید برای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده  در حاشیه بازرسی از واحد‌های توزیع گوشت بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه درمان هرگونه دام و طیور مستلزم کسب مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد فردی بدون هرگونه مجوزی اقدام به درمان می‌نمود که با طرح دعوا و تهیه دادخواست توسط این اداره در مراجع قضایی به سه ماه حبس محکوم شد.
این مقام مسئول از کلیه دامداران درخواست کرد جهت درمان دام‌های خود حتماً از همکاران دامپزشک دارای مجوز رسمی کمک بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد