Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:25:13 GMT

تمرین اختصاصی مهاجمان پرسپولیس و کری‌خوانی گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۹۸۰۴

تمرین اختصاصی مهاجمان پرسپولیس و کری‌خوانی گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرخپوشان که از دیروز به تمرینات بازگشته‌اند امروز هم در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین، گل‌محمدی و عسگری، مربی تیم در قالب یک تیم با شجاع خلیل زاده و علی علیپور تنیس فوتبال بازی کردند و با هم بر سر بردن کری‌ خواندند.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها و سپس انجام کارهای بدنی و هوازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکاری ترکیبی و پس از آن عبور از موانع بخش بعدی تمرین بود.

در پایان نیز فوتبال درون تیمی بین دو تیم زرد و قرمز در ۴ دروازه انجام شد.

تمرین امروز بعد از ۷۰ دقیقه تمام شد. بعد از پایان تمرین مهاجمان تیم با حمید مطهری اختصاصی کار کردند و سایر بازیکنان هم بدن‌های خود را سرد کردند و به رختکن رفتند.

کد خبر 4876674

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس فیفا علی فتح الله زاده فدراسیون کشتی سیامند رحمان بوکس کاراته محمدحسن انصاریفرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه

 نوجوان پرسپولیسی که حافظ کل قرآن است امروز در محل تمرین تیم محبوبش حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس تماشاگر ویژه‌ای داشت. صالح مهدی‌زاده، حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان، مهمان سرخپوشان بود و مورد استقبال گرم آنها نیز قرار گرفت.

او درحالی که مورد استقبال دو ستاره خارجی و مسلمان پرسپولیس یعنی ارونوف و عبدالکریم حسن نیز قرار گرفته بود چند آیه از قرآن را تلاوت کرد.

بازیکنان پرسپولیس در پایان این دیدار پیراهن تیم‌شان را به وی اهدا کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کودک 3 ساله حافظ کل قرآن کریم (+عکس) ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • کُری‌خوانی در حد تیم ملی! (عکس)
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه