Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی نام شهر‌های مجاز به ثبت نام را در شهر‌های جدید این هشت استان، اعلام کرد. تاریخ انتشار: 16:04 - 22 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۳۲۶

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان لیست و نام شهر‌های مجاز به ثبت‌نام در شهر‌های جدید را برای گروه سوم مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هشت استانِ البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، بوشهر، فارس، مرکزی، خوزستان و سیستان و بلوچستان ثبت نام شهر‌های جدید به شرح زیر اعلام شده است.

در استان البرز، ثبت‌نام در شهر هشتگرد انجام می‌شود که جدید هشتگرد و شهر‌های استان البرز غیر از شهر‌های شهرستان نظرآباد مدنظر است.

در استان اصفهان برای شهر‌های فولادشهر، بهارستان و مجلسی ثبت نام انجام خواهد شد.

ثبت نام در فولادشهر، شهر جدید فولادشهر و شهر‌های شهرستان‌های اصفهان، لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر، برای بهارستان شهر جدید بهارستان و شهر‌های شهرستان اصفهان، برای شهر مجلسی شهر جدید مجلسی و شهر‌های استان اصفهان است.

در خراسان رضوی نیز ثبت نام برای شهر‌های گلبهار و بینالود انجام می‌شود که در شهر جدید گلبهار، شهر‌ها جدید گلبهار، شهر مشهد و شهرستان‌های چناران، برای بینالود، شهر جدید بینالود، شهر مشهد و شهر‌های شهرستان نیشابور مدنظر است. همچنین در استان فارس نیز ثبت نام در شهر صدرا و شهر‌های شهرستان شیراز انجام می‌شود.

ثبت نام در استان بوشهر در شهر‌های عالیشهر و سیراف انجام می‌شود که در عالیشهر شهر جدید عالیشهر و شهر‌های بوشهر و عالیشهر و در سیراف شهر جدید سیراف و شهر‌های عسلویه، نخل‌تقی و چاه مبارک مدنظر است.

در استان مرکزی ثبت نام در دو شهر جدید مهاجران و امیرکبیر انجام می‌شود که در شهر مهاجران برای شهر جدید مهاجران و شهر‌های شهرستان‌های اراک، شازند و خمین و برای شهر امیرکبیر شهر جدید امیرکبیر و شهر‌های شهرستان‌های اراک، دلیجان و محلات ثبت نام انجام می‌شود.

در استان خوزستان نیز برنامه‌ریزی‌ها برای شیرین شهر و رامین انجام شده است که در شیرین شهر، شهر جدید شیرین شهر و شهر‌های استان خوزستان و در رامین نیز شهر جدید رامین و شهر‌های استان خوزستان ملاک عمل و ثبت نام خواهد بود.

در نهایت در استان سیستان‌وبلوچستان در شهر جدید تیس و شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند ثبت‌نام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات کامل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن اخبار اقتصادی شهر های شهرستان انجام می شود شهر های استان شهر های جدید ثبت نام شهر جدید برای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر نشتی آب از کف مخزن هوائی روستای گلمرز و هدر رفت آب، با پیگیری‌های صورت پذیرفته در سریعترین زمان ممکن نشتی مخزن رفع و از هدر رفت آب جلوگیری شد.

 وی با اشاره به اینکه همزمان با انجام عملیات جوشکاری و رفع نشتی، عملیات شست و شوی این مخزن نیز انجام و ۱۴۰ خانوار با ۴۳۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)