Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از عاملان شهادت ستوان دوم شهید «امیر درویشی ادیمی» از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کنارک دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با هدایت پلیس اطلاعات استان سیستان و بلوچسان و در عملیات مقتدرانه و هوشمندانه مأموران انتظامی نیکشهر در یکی از محورهای روستایی بخش «بنت» این شهرستان سه نفر از عاملان شهادت ستوان دوم «امیر درویشی ادیمی» دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این جنایتکاران سوابق متعددی در امر شرارت، زورگیری، حمل سلاح گرم و قاچاق عمده مواد مخدر در سیستان و بلوچستان دارند، ادامه داد: این افراد در تاریخ ششم دی‌ماه سال جاری این مأمور غیور نیروی انتظامی را حین انجام مأموریت در یکی از جاده‌های فرعی محور «زرآباد- نیکشهر» در کمین خود گرفتار و به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با اقتدار کامل مقابل اشرار و مخلان امنیت در سیستان و بلوچستان قرار دارد و با هرگونه ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی به طور قاطع برخورد می‌کند و در این زمینه هیچ گونه مماشاتی در کار نخواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیر شهادت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز