Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@22:24:27 GMT

عکس ؛ تحقیر ستاره دورتموند از سوی نیمار و یاران

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۰۳۵

عکس ؛ تحقیر ستاره دورتموند از سوی نیمار و یاران

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن سر دسته تمسخر ارلینگ هالند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن که در دیدار رفت و در خانه دورتموند با نتیجه ۱-۲ مغلوب شده بود، امشب برای صعود به دور بعدی نیاز به کسب پیروزی مقابل دورتموند داشت و این اتفاق در همان نیمه اول و با گل های نیمار و برنات رخ داد تا پاریسی ها بعد از چهار سال بتوانند به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب اینجاست که به نظر می رشد بازیکنان پاری سن ژرمن با برنامه ریزی قبلی قصد داشتند بازیکنان دورتموند و هالند را تحقیر کنند.

در همان اواسط نیمه اول، روی ارسال آنخل دی ماریا، نیمار موفق شد با یک ضربه سر دقیق در در دهانه دروازه گل اول را به ثمر رسانده و تیمش را پیش اندازد. اما تصاویر نشان می داد ستاره برزیلی بعد از گل به ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند طعنه زده است. نیمار بعد از گلزنی در مقابل دوربین ها به سبک همیشه ارلینگ هالند به شادی پرداخت.

البته این روند در پایان بازی نیز ادامه یافت و بازیکنان پاری سن ژرمن در هنگام برپایی جشن صعود روی زمین نشسته و با تقلید ژست گلزنی ستاره دورتموند به تمسخر او پرداختند. به نظر می رسد درخشش و گلزنی ارلینگ هالند در دیدار رفت به شدت موجب عصبانیت بازیکنان پاری سن ژرمن شده و آنها با الهام گرفتن از این خشم، امشب موفق به غلبه بر دورتموند و صعود به دور بعدی در استادیوم خالی پارک دو پرنس شدند.

تصاویر دوربین ها موید آن است برنامه بازیکنان پاری سن ژرمن فقط معطوف به تمسخر ارلینگ هالند نبوده است. بعد از گل دوم، آنخل دی ماریا خطاب به دیگر بازیکنان می گوید:

“ما باید شش، هفت گل بزنیم … هر چقدر که ممکن است. ما می خواهیم آنها را تحقیر کنیم.”

بعد از سوت پایان، در حالی که بازیکنان پاری سن ژرمن یکدیگر را در آغوش می گرفتند، ایکاردی می گوید که

“حالا این **** جشن بگیرند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمار ارلینگ هالند ارلینگ هالند ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیمار محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر بازیکنان پاری سن ژرمن ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم