Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:33:00 GMT

تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۴۳۲

تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمدل بامری اظهار داشت: استاندار سیستان و بلوچستان پیگیری‌های لازم را انجام داده و بزودی شاهد اقدام مثبت و مؤثر برای لغو یا محدودسازی پروازها به مقصد چابها و کنارک خواهیم بود.

وی بر حفظ آرامش و امنیت مردم و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت کاهش التهاب واهمیت نقش مردم و سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت اجتماعی بیماری کرونا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار افزود: در تمامی ورودی‌های زمینی چابهار با همت شبکه بهداشت و درمان ایستگاه‌های غربالگری فعال شده و در صورتی که هرگونه علائم سرماخوردگی شناسایی شود، افراد به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

وی از اهالی شهرها و روستاهای مختلف سیستان وبلوچستان و کشور خواست که برای برای حفظ سلامت خود و اقوام و نزدیکانشان در تعطیلات نوروز امسال به چابهار سفر نکنند.

بامری با قدردانی از تلاش‌های مسؤولان برای تداوم گندزدایی سطوح شهر چابهار توسط نیروهای آتش نشانی شهرداری تاکید کرد و گفت: علاوه بر این، بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن وتجارت، شرکت نفت اداره استاندارد از جایگاه‌های عرضه کننده فرآورده‌های سوختی انجام و رعایت نکات بهداشتی یادآوری شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، استاندارد بودن میزان سوخت گیری با مبلغ دریافتی نازل سوخت گیری (کم فروشی احتمالی)، استفاده از دستکش توسط کارکنان و در اختیار قرار دادن دستکش برای رانندگان خودرو جهت سوختگیری، نحوه گندزدایی و استریل تجهیزات و نازل‌های سوخت گیری و جایگاه مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار چابهار تصریح کرد: همچنین بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان، غله و خدمات بازرگانی از واحدهای خبازی سطح شهر و آموزش به متصدیان این واحدها درخصوص نحوه گندزدایی سالن پخت و انبار آرد و بهداشت فردی انجام شده است.

وی با بیان اینکه به ۲ واحد خبازی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اخطاریه پلمب داده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بطور مستمر در شیفت صبح و عصر در سطح شهرستان از واحدهای تولید نان در حال انجام است.

بامری اظهار داشت: پیرو تصمیم گیری ستاد بحران مسدود شدن جاده ورودی چابهار با هدف سلامتی مردم انجام شده و درک متقابل مسافران را طلب می‌کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به توصیه‌های ایمنی ستاد مقابله با این بیماری و پیشگیری از آن، رعایت حال شهروندان و حفظ سلامتی خود و ساکنان چابهار از مردم خواست می‌شود به این شهر سفر نکنند.

کد خبر 4876755

منبع: مهر

کلیدواژه: چابهار سیستان و بلوچستان ویروس کرونا لغو پروازها بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین ماسک طبی احتکار شیوع کرونا بیرجند زاهدان شیراز استانداری سمنان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری آناتولی، منابع آگاه به اطلاعات آمریکا فاش کردند نشانه‌هایی وجود دارد که اسرائیل در نظر دارد یک حمله محدود در داخل خاک ایران انجام دهد. پاسخ بالقوه در پی آنچه مقامات اسرائیلی به عنوان نیاز به «اقدام جنبشی» پس از حمله گسترده ایران عنوان کرده اند.

این منابع گفتند، علیرغم این تحولات، اسرائیل هنوز به طور رسمی به ایالات متحده در مورد مقاصد یا زمان انجام هر گونه عملیات نظامی احتمالی اطلاع نداده است.

یک مقام ارشد آمریکایی با ابراز نگرانی از فقدان ارتباطات پیشرفته، به اهمیت آمادگی برای حفاظت از پرسنل نظامی و دیپلماتیک آمریکایی در سراسر منطقه ناآرام اشاره کرد.

این مقام گفت: "ما امیدواریم که آنها به ما هشدار دهند تا ما آماده باشیم تا از پرسنل خود نه تنها نظامی بلکه دیپلماتیک در سراسر منطقه محافظت کنیم. "

این مقام مسئول با ابراز اطمینان از اینکه اگر اسرائیل از اقدام نظامی خودداری کند، تنش‌ها کاهش یافته و به وضعیت نسبتا آرام باز می‌گردد، تاکید کرد که هرگونه تشدید بیشتر ممکن است به عواقب ناگواری منجر شود.

این مقام گفت: «اگر اسرائیل پاسخی ندهد، آمریکا مطمئن است که تنش زدایی صورت خواهد گرفت». اما هر حرکت اضافی اکنون یک سری احتمالات دیگر را باز می‌کند که برخی از آنها کاملاً ترسناک هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد