Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:13:33 GMT

درخواست بوسنی از یوفا برای لغو بازی انتخابی یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۴۸۹

درخواست بوسنی از یوفا برای لغو بازی انتخابی یورو ۲۰۲۰

فدراسیون فوتبال بوسنی و هرزگوین از یوفا خواسته تا دیدار انتخابی یورو ۲۰۲۰ برابر ایرلند شمالی لغو شود. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال بوسنی‌ و هرزگوین، این فدراسیون از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درخواست کرده تا بازی برابر ایرلند شمالی در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی یورو 2020 به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی طبق برنامه اعلام شده از سوی یوفا روز 26 مارس (7 فرودین 99) به میزبانی بوسنی باید برگزار شود.

بر اساس بیانیه فدراسیون فوتبال بوسنی و هرزگوین، با توجه به اقدام‌های صورت‌گرفته در این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیشتر بازیکنان تیم ملی پس از ترک باشگاه‌های خود به مدت 2 هفته قرنطینه می‌شوند. بدین‌خاطر تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین قادر به برگزاری بازی برابر ایرلند شمالی در مرحله انتخابی یورو 2020 نیست.

سازمان جهانی بهداشت از همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد. این ویروس تاکنون 128 هزار نفر را در 110 کشور جهان جهان مبتلا کرده که بیشتر آنها بهبود یافتند و بیش از 4 هزار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در آستانه تعلیق کلی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال بوسنی و هرزگوین جام ملت‌های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا فوتبال بوسنی و هرزگوین انتخابی یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏