Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:12:31 GMT

۵۸ هیئت مذهبی برای تولید ماسک بهداشتی وارد عمل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۵۰۷

۵۸ هیئت مذهبی برای تولید ماسک بهداشتی وارد عمل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بلال زاهدی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از روز اول بروز این مشکل و بیماری به صورت گسترده در شهرها و روستاها جوانان هیئتی پای کار آمدند؛ اظهار کرد: ضدعفونی کردن معابر، خیابان‌ها و مکان‌های پرتردد، تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی برای محرومین و تلاش برای اطلاع رسانی درست از این ویروس به همت خیران و هیئت‌های مذهبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زاهدی گفت: بیشترین فعالیت انجام شده تا کنون تهیه و توزیع قریب به ۵۰۰۰ هزار بسته بهداشتی در قالب ماسک صابون جامد، توزیع بالغ بر ۱۰ هزار عدد محلول در ظرف آرام ریز جیبی و توزیع در سراسر استان، تولید روزانه دو هزار ماسک و توزیع در بین خانواده‌های بی بضاعت و عموم مردم، تولید روزانه ۱۱۰ دست لباس گان بیمارستانی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی با تهیه دستگاه‌های دوشی و تراکتوری در سطح گسترده با استفاده قریب به ۱۰۰ هزار لیتر، بسته بندی و تولید ظرف‌های ۵۰۰ سی سی محلول ضدعفونی برای بیمارستانها بوده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی مازندران افزود: تا کنون بالغ بر ۵۸ هیئت مذهبی در ۱۴ شهرستان استان مازندران وارد این عرصه شده در حال فعالیت شبانه روزی برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

وی ضمن آرزوی قبولی عبادات درماه پرفیض رجب و ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: رعایت جدی نکات بهداشتی وحفظ آرامش، عدم توجه به شایعات انتشار یافته درفضاهای مجازی، ایجادانگیزه درجامعه باپویش ما کرونارا شکست می‌دهیم، انتشار پیام‌های امید بخش و آموزشی درفضای مجازی می توتند تا حد بسیار بالایی در مقابله با کرونا نقش آفرین باشد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران خانواده شبانه روزی ماسک مداحان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان