Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@03:50:12 GMT

قبوض آب بهای مشترکان گیلان قابل تقسیط است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۰۶۴۲

قبوض آب بهای مشترکان گیلان قابل تقسیط است

سید محسن حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  باتوجه به اینکه مقابله با بیماری کرونا درآمدهای بسیاری از مردم و کسبه را کاهش داده، در راستای همکاری با مشترکان و با توجه به تأکیدات وزیر نیرو مبنی بر تسهیل در پرداخت آب بها و همچنین تأکید استاندار گیلان در خصوص عدم قطع انشعابات تا پایان فروردین ماه، همسو با تصمیمات مسئولان کشوری و استانی ؛ امکان تقسیط قبوض آب بهاء برای مشترکان مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  تامین آب مورد نیاز  در اولویت مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد ، تصریح کرد:  بر همین اساس؛  با افزایش تولید آب به میزان حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و همچنین تجهیز و آماده کردن سایر منابع تامین به میزان حدود ۲۵۰ لیتر بر ثانیه در مجموع ۱۵درصد بر ظرفیت تولید آب افزوده شده است.

وی  خاطرنشان کرد: از آنجایی که تداوم خدمات رسانی، ارتباط مستقیمی با مشارکت مردم در پرداخت قبوض  دارد،  شرکت آب و فاضلاب استان گیلان انتظار دارد مردم نیز همچون  گذشته با پرداخت اقساط قبوض خود یاریگر این شرکت در استمرار مطلوب خدمات باشند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت شهروندان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: در شرایط حاضر مشترکان  بدون مراجعه حضوری از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfa- guilan.ir و یا از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۲، ۱۲۲ و یا اجرای کد دستوری #۱۲۲*۶۶۵۵* با پرداخت قبوض خود می توانند علاوه بر مدیریت اقتصاد خانوار به چرخه اقتصاد و تولید آب نیز کمک کنند تا این خدمات همچنان تداوم یابد.

وی در ادامه  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو و سنت نیک خانه تکانی و نظافت از شهروندان خواست تا اینگونه مصارف آب را به نفع مصرف آب در زمینه های لازم بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا متوقف کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان همچنین از مردم خواست ضمن رعایت بهداشت همچون شست و شوی مرتب دست ها، از باز نگه داشتن شیر آب در ۲۰ ثانیه ای که بنا به نظر کارشناسان  برای شست و شوی دست ها نیاز است، خودداری کنند و مصرف بهینه داشته باشند تا همه مردم در تمامی ساعات شبانه روز دسترسی به آب بهداشتی و سالم را داشته باشند.

۷۲۲ هزار خانوار شهری و ۳۱۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب گیلان هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانوار شهری خدمات رسانی سال نو شرکت آب و فاضلاب ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل

سخنگوی صنعت برق با بیان این که ۸۰ درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند، گفت: این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند، قطعاً از رفاه لازم در دوره گرم تابستان برخوردار شده و هزینه برق کمتری نیز پرداخت خواهند کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: اگر مشترکان هنگام خرید وسایل برقی به برچسب انرژی آن توجه کنند، هزینه برق مصرفی‌شان به مراتب کمتر خواهد شد.

وی افزود: 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند که این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند، قطعاً از رفاه لازم در دوره گرم تابستان برخوردار شده و هزینه برق کمتری نیز پرداخت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه "استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل، قبض برق را سنگین می کند"، گفت: استفاده از کولر گازی، این گروه از مشترکان را در الگوی تعریف شده برای آن مناطق قرار می دهد، که مصرف برق 75 درصد مردم کمتر از این الگوست و به تبع آن، جزو پرمصرف‌ها محسوب شد‌ه که اگر به فکر رعایت الگوی مصرف خود نباشند ناچار به پرداخت قبض‌های سنگین برق هستند.

وی ادامه داد: بخشی از پرمصرفی برق به انتخاب تجهیزات برقی باز می‌گردد به طوری که اگر برچسب انرژی هرچه رده بالاتری نظیر A و A+ و A++ و A+++ داشته باشد، مصرف آن وسیله برقی به مراتب کمتر بوده و سهم هزینه برق در سبد خانوار نیز به طور محسوسی کاهش می یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد