Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار احسان کریم پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسیج شهرستان با تمام ظرفیت انسانی ، تجهیزات، برای مقابله با ویروس کرونا بسیج پای کار آمده‌است.

او افزود: گروه‌های جهادی پایگاه های مقاومت به طرق مختلف و با حضور بموقع با هدف ضد عفونی کردن اماکن، مساجد، معابر و همچنین تهیه و تولید ماسک برای هموطنان اقدام نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کریم پور بیان داشت: گروههای جهادی بسیج جامعه زنان روزانه اقدام به تهیه و تولید هزار ماسک نموده که توسط پایگاههای بسیج در سطح شهرستان توزیع می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: همچنین گروه‌های جهادی حوزه شهید مدنی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان ، اقدام به ضدعفونی کردن راهروها، اتاق‌ها، محوطه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه دا: در روزهای گذشته بسیجیان خیابان‌ها اصلی و فرعی، بانک ها، خودپردازها و مساجد را ضدعفونی کرده‌اند و همچنین آموزش‌های مقابله با کرونا را به همشهری‌ها ارائه داده‌اند.

سرهنگ کریم پور افزود: سپاه و بسیج در بحران‌های و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله همیشه کنار مردم بوده اند و امروز هم در دفاع از سلامت جامعه این مدافعان در فکر تامین سلامت مردم بوده و تلاش خود را برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا به کار گرفته‌اند.

او گفت: بر خود لازم میدانم از جهادگران سلامت و مدافعان حریم سلامت که در خط مقدم مقابله با این بحران حضور شبانه روزی و مثال زدنی داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همه هموطنان و همشهریان درخواست میکنم که در راستای مبارزه با این ویروس و به جهت حفظ سلامت خود از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و در خانه های خود حضور داشته باشند تا حلقه اتصال از بین رفته و ان شاالله سرعت انتشار ویروس کاسته شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد