Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@16:52:56 GMT

ادارات تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۱۹۶۱

ادارات تعطیل نمی‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور هم در هیئت دولت اشاره کرد که کما فی‌السابق بنا بر تعطیلی نیست.

محسنی بندپی در خصوص تعطیلی احتمالی ادارات تهران در پی شیوع کرونا افزود: ظرفیت‌ها و تدابیر دیده شده در بخشنامه ستاد مقابله با کرونا اندیشیده شده است که طبق آن ۱۵ گروه شامل افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماران دارای وضعیت ویژه یا کسانی که امکان دورکاری دارند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران بیان داشت: با استفاده از این ظرفیت‌ها بار حضور افراد را در سازمان‌های دولتی به حداقل می‌رسانیم و از طرفی هم مشکلاتی هم برای کسانی که پیگیر کارهای خودشان هستند ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: اکنون همه آماده هستیم و اولویت‌های خاصی هم قائل شده ایم تا بتوانیم پشتیبانی همه جانبه‌ای را از مدافعان خط سلامت داشته باشیم تا احساس تنهایی نکنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیوع کرونا ادارات دولتی تعطیلی ادارات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • سندروم پس از کرونا چیست؟