Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد و گفت: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شهرداری تمهیدات لازم برای اعمال تخفیف برای شهربازی‌ها و دکه‌های سطح شهر صورت گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرونا ویروس خطری جدی برای جامعه است، عنوان کرد: مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و با قرنطینه زمینه عبور از این بحران را فراهم سازند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: شیوع این ویروس مشکلات جدی برای برخی مشاغل ایجاد کرده است که توجه به این موضوع با هدف جلوگیری از استرس و التهاب جامعه ضروری است.

شریفی به تمهیدات شهرداری سنندج در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: این سازمان با هدف کمک به پیشگیری از کرونا ویروس و کاهش دغدغه تعدادی از بهره‌برداران از فضاهای مختلف متعلق به خود تمهیداتی مختلفی اندیشیده است.

وی از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین ماه شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد و گفت: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: بوفه‌هایی که برای فروش و استعمال دخانیات و قلیان توسط مرکز بهداشت پلمپ شده‌اند ملزم به پرداخت اجاره بوده و موضوع به مراجع ذیصلاح ارجاع و پیگیری می‌شود.

وی یادآوری کرد: هشت شهربازی و ۱۴ بوفه فعال در سطح شهر سنندج متعلق به این سازمان مشمول این تخفیفات می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 414708

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهروند شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منظر و فضای سبز شهری اسفند و فروردین شهرداری سنندج پرداخت اجاره داخل پارک ها سازمان سیما شهربازی ها درصد تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،در اینکه برخی از این افراد بر اساس نیاز و برای تامین معاش به این کار اقدام می‌کنند حرفی نیست، اما برخی دیگر برای سود جویی اقدام به راه اندازی این شغل میکنند و یک نفر را با پرداخت دستمزد برای انجام این کار در نظر میگیرند، ولی به هر حال باید این مهم را در نظر داشت که تامین زندگی نباید به بهای آزار و اذیت و نادیده گرفتن حقوق دیگران صورت گیرد.
هرچند قیمت پایین فروش میوه توسط وانت بار‌ها نسبت به مغازه‌های شهر باعث ‏استقبال مردم شده و این امر موجب فعالیت ادامه دار وانت بار‌ها شده است، اما ازدحام ‏این میوه فروشان در بسیاری از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر منجر به ‏ایجاد ترافیک شده و تردد خودرو‌ها را ‏با مشکل مواجه کرده است موضوعی که شهروندان بار‌ها خواستار ساماندهی آن ‏شده اند.
پیشتر شهرداری سنندج بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، برنامه‌های مختلفی برای ساماندهی دستفروشان به ویژه وانت بار‌های فروش میوه در پنج نقطه از شهر سنندج ارائه داد، اما این معضل نه تنها بهبود نیافته بلکه بدتر هم شده و در نهایت آنچه که نصیب سیمای شهر شده شلوغی، آشفتگی، بی سر و سامانی خیابان‌ها و ترافیک است که از معضلات شهری محسوب می‌شود.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از فعالیت۴۰۰ دستگاه وانت میوه فروشی در میادین اصلی سطح شهر یا بهتر است بگوئییم در همه معابر اصلی و فرعی خبر داد و گفت: امید است با همکاری و تعامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی زمینه اجرای طرح ساماندهی و رفع مشکل ترافیک سطح شهر مرتفع شود، اما این نحوه سخن گفتن توپ انداختن در زمین یکدیگر است و در واقع خیابان‌های سنندج، در تسخیر وانت‌بار‌های میوه‌فروشی است که بدون توجه به اخطار‌های پلیس راهور و شهرداری، به کار خود ادامه می‌دهند و به نظر می‌رسد زور کسی به آنها نمی‌رسد.
بدون شک برای مقابله با این نوع کسب و کار باید همه جنبه‌های امر را مد نظر قرار داد از یک سو بهبود وضعیت اشتغال می‌تواند این پدیده را تضعیف کند و از سوی دیگر ارتقای فرهنگ شهروندی می‌تواند باعث بهبود وضع موجود گردد.
شاید اگر شهرداری مکان مناسب و مسقف و در دسترسی را برای این وانت‌بار‌ها در نظر بگیرد، بتوان مشکلات ترافیکی این نوع از فروش را برطرف کرد و از سوی دیگر رضایت مردم را نیز برای دسترسی به محصولات با قیمت مناسب کسب کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است؟
  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • گلایه شهرداری بیرجند از نبود همکاری برای ساماندهی دستفروشان
  • معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری