Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- محل تمرین تیم بسکتبال و فوتبال رئال مادرید مشترک است. پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای تری تامپکینز، یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید، کلیه فعالیت های این باشگاه به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش آریا، بازی های لالیگا تا اطلاع ثانوی لغو شد و دیدار منچسترسیتی-رئال مادرید نیز به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دامنه این فاجعه برای مادریدی ها می تواند گسترده تر شود. به نقل از دیلی میل؛ محل تمرین بازیکنان تیم بسکتبال و فوتبال رئال مادرید مشترک است. اکنون احتمال مبتلا شدن هر یک از آنها به ویروس کرونا وجود دارد. در این میان باشگاه رئال مادرید ابتدا به لوکا یوویچ مشکوک شده است. مهاجم صرب رئال مادرید طی هفته اخیر مشغول ریکاوری از مصدومیت بود، دقیقا مثل تری تامپکینز. آنها مدت زمان زیادی را کنار یکدیگر بودند و به عنوان مثال از استخر مشترک استفاده کردند. به همین دلیل لوکا یوویچ از اولین افرادی بود که از او تست کرونا گرفته شد. یوویچ در این مورد گفت:
می خواستیم مثل هر روز تمرین کنیم اما به ما گفته شد که تا دو هفته باید خود را قرنطینه کنیم. بله از وقتی مصدوم شدم، دوره ریکاوری خود را در کنار تری تامپکینز سپری کردم اما علائمی از بیماری ندارم. منتظر تصمیم باشگاه هستم.
پس از اینکه آزمایش کرونا تامپ کینز یکی از بازیکنان بسکتبال تیم رئال مادرید مثبت اعلام شد، همه اعضای تیم رئال مادرید (هم فوتبال و هم بسکتبال) به قرنطینه رفتند. در همین حال شنیده ها حاکی از آن است که روز گذشته لوکا یوویچ مهاجم صربستانی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در همان استخری که تامپ کینز حضور داشته شنا کرده و گفته می‌شود این بازیکن هم به بیماری کرونا مبتلا شده است.
این در شرایطی است که این بازیکن چند روزی است که در تمرینات رئال شرکت نمی کند و همین موضوع باعث تقویت این شایعه شده است. یویچ در اظهاراتی در این باره گفت:"ما امروز صبح به تمرین رفتیم ، اما از طرف باشگاه آمدند و گفتند که تا دو هفته دیگر هیچ تمرین و چیزی نداریم. همه باید در خانه باشیم و مادرید را ترک نکنیم."
یوویچ در ادامه در خصوص شایعات ابتلاد به ویروس کرونا افزود : "از آنجا که من آسیب دیدم و دو یا سه روز گذشته تمرین نکردم ، از همان گروه های ریکاوری به عنوان بازیکن استفاده کرده ام که تاپکیتز استقفاده کرده بود اما در حال حاضر هیچ علائمی ندارم."
یوویچ همچنین تاکید کرد:" از آنجا که من آسیب دیده ام در دو تا سه روز گذشته در تمرینات شرکت نکردم اما از همان گروه های ریکاوری به عنوان بازیکن ویروس کرونا استفاده کرده ام. " البته وی اطمینان داد که وضعیتش در شرایط عالی است. وی در پایان گفت: "من احساس خوبی دارم ، هیچ علائمی ندارم ؛ ما منتظر تصمیم باشگاه هستیم."
در حال حاضر ، تصمیمی که باشگاه رئال مادرید گرفته است متوقف کردن همه فعالیت ها و اعزام همه بازیکنان تیم ملی به خانه است. زیدان پیش از این به بازیکنان اطلاع داده بود که تا یک برنامه جدید هیچ تمرینی نخواهند داشت، اگرچه آنها یک لیست شخصی از تمرینات بدنی را دریافت می کنند که باید در خانه انجام دهند و تنها هدفشان این است که هنگام ازسرگیری مسابقه، وضعیت تناسب اندام خود را از دست ندهند.
لالیگا قبلاً اعلام کرده بود که فوتبال حداقل دو هفته متوقف می شود. گفتنی است که دیدار مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپا که مادرید روز سه‌شنبه باید انجام شود نیز توسط یوفا به تعویق افتاده و هیچ کس در این باشگاه جرات نمی کند که فعالیت عادی از سر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره رئال کرونا لوکا یوویچ رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • آخرین تمرین رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو / فیلم
  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس