Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال روز گذشته به صورت قطعی اعلام کرد با توجه به تاکید فیفا روی اصلاح اساسنامه این فدراسیون، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار بود ۲۵ اسفند برگزار شود به تعویق افتاد.

فوتبال کشورمان برای تعیین تاریخ جدید مجمع انتخاباتی با چالش‌هایی اساسی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، مسئولیت اصلی اصلاح اساسنامه را عهده دارد، اما طبق اعلام ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی این فدراسیون قرار است افرادی که می‌توانند در این راه کمک کننده حال مسئولان کمیته مذکور باشند، به زودی از سوی سرپرست و هیات رئیسه فدراسیون به براتی و همکارانش اضافه شوند.

صرف نظر از اینکه آیا نفراتی که قرار است به کمیته تدوین مقررات ملحق شوند، به سرعت می‌توانند پیش نویس اساسنامه‌ای که از سوی مسئولان حقوقی فیفا، AFC و هیات رئیسه فدراسیون در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ آماده شده است نهایی کنند یا خیر، امید می‌رود نکته‌ای مدنظر اصلاح کنندگان اساسنامه قرار نگیرد که بار دیگر سبب ایراد گرفتن فدراسیون جهانی از اساسنامه جدید شود.

به هر حال پس از پایان کار اصلاح اساسنامه در کمیته حقوقی و تدوین مقررات و تایید این پیش نویس از سوی فیفا، فدراسیون باید اساسنامه اصلاحی را ۲۱ روز قبل از تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون در اختیار اعضای مجمع قرار بدهند تا آن‌ها هم در جریان موارد اصلاحی قرار گرفته و روز برگزاری مجمع آن را مصوب کنند.

همین مراحل اگر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود دست کم تا پایان بهار ۹۹ و شاید اوایل تابستان طول بکشد.

پس از آن نوبت به ارسال اساسنامه جدید برای هیات دولت و مجلس شورای اسلامی می‌شود تا کمیسیون‌های مربوطه در قوه مجریه و مقننه کشورمان هم آن را بررسی و در صورت موافقت با تمام موارد اساسنامه آن را تصویب کنند.

در خوش بینانه‌ترین حالت شاید این مرحله هم تا نیمه یا اواخر تابستان طولانی شود.

پس از تصویب اساسنامه در هیات دولت و مجلس، پروسه انتخابات فدراسیون آغاز خواهد شد و طبق اعلام سرپرست دبیرکل فدراسیون، کمترین زمان ممکن برای انجام انتخابات پس از اخذ تمام تاییدیه‌های اساسنامه ۲ ماه است.

با تمام این تفاسیر اگر تمام مراحل تصویب اساسنامه با سرعتی مناسب طی شود، دست کم رئیس جدید فدراسیون فوتبال تا اوایل پاییز ۹۹ انتخاب نخواهد شد. یعنی درست در زمانیکه این فدراسیون درگیر پرونده بزرگ شکایت مارک ویلموتس و پس از آن هم دیدار‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد