Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:17:39 GMT

پیدا کردن والدین واقعی پس از ۱۵ سال!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۴۴۹۶

پیدا کردن والدین واقعی پس از ۱۵ سال!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نوجوان چینی که در کودکی ربوده شده بود سرانجام خانواده اصلی اش را پیدا کرد. " شِن کُنگ " ۱۵ سال پیش و در مقابل درب خانه شان در شهر " گوانگژو " ربوده شده بود. ربوده شدن شن در سال ۲۰۰۵ و توسط یک باند کودک ربایی که در آن سال‌ها در استان گوانگ دونگ چین فعالیت داشت انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر ربوده شدن شن، گزارش‌هایی مبنی بر ربوده شدن هشت کودک دیگر نیز منتشر شد.  

طی ساله‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی محلی از شخصی با نام " Aunt Mei " که گفته می‌شد سردسته این باند کودک ربایی است خبر‌هایی منتشر شد، اما پلیس محلی چین  از اساس این ادعا را رد می‌کرد. با این حال خانواده شن جستجو‌های خود برای پیدا کردن فرزندشان را ادامه دادند. سرانجام روز چهارشنبه و  پس از ۱۵ سال پلیس چین از پیداشدن " شن کنگ" در شهر " میژو" که ۴۰۰ کیلومتر از محل تولد این کودک فاصله داشت خبر داد. تست DNA انجام شده ثابت کرد این نوجوان همان کودکی است که ۱۵ سال پیش و در شهر گوانگژو ربوده شده بود. پس از قطعی شدن این موضوع پلیس از والدین این نوجوان خواست تا بلافاصله در اداره پلیس حضور پیدا کنند.  

پلیس محلی چین هنوز از انتشار جزئیات چگونگی پیداشدن این نوجوان خودداری کرده است، اما اعلام کرده که قطعا تحقیقاتی را از خانواده دوم این نوجوان انجام خواهد داد. " شن جانلیانگ "، پدر این نوجوان در مصاحبه با یکی از رسانه‌های محلی چین ضمن ابراز خوشحالی از پیداشدن پسرش گفت که او کاملا سالم است و او را پسری بلند قد معرفی کرد که عاشق ورزش است.

پدر این کودک در این باره گفت: «پیش از آنکه من پسرم را از نزدیک ببینم، با خودم فکر می‌کردم که صحبت کردن با او چطور می‌تواند باشد.   فکر نمی‌کردم او یک پسر بالغ شده باشد. او از همسالان خود نیز بالغ‌تر است و رفتار‌های خوبی دارد. ما تمام شب را با هم گذراندیم. ما در حال پیشرفت هستیم (نزدیک شدن از لحاظ عاطفی) و او نیز خوشحال است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مفقودشدن ربوده شدن کودک ربایی ۱۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

کد خبر 6086464 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • زیر تیغ
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی