Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض رکابزن باسابقه ایران به محرومیت چهارساله خود از سوی کمیته استیناف پذیرفته نشد و او جریمه نقدی هم شده است.

 به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مهدی سهرابی رکابزن باسابقه ایران را به دلیل استفاده از روش یا ماده ممنوعه به مدت چهار سال از حضور در میادین محروم کرد. سهرابی در واکنش به این محرومیت به کمیته استیناف اعتراض کرد اما دفاعیات سهرابی مورد قبول کمیته استیناف واقع نشد و محرومیت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محرومیت سهرابی از سال ۲۰۱۹ آغاز شده  و دوم جولای ۲۰۲۳ ( ۱۱ تیر ۱۴۰۲) به پایان می رسد.  البته این رکابزن جریمه نقدی هم شده است و باید ۲۵۰۰ فرانک سوئیس برای بررسی نتایج پرداخت کند و مبلغ ۸۶۰ یورو بایت هزینه های آزمایشگاهی و بررسی نمونه های خون بپردازد.

همچنین نتایج مسابقات مهدی سهرابی از تاریخ ۳۰ ژانویه تا ۳جولای ۲۰۱۸ (۱۰بهمن ۹۶ تا ۱۳ تیر ۹۷) پاک می شود. سهرابی در این تاریخ در دو رویداد مهم قهرمانی جاده  و پیست آسیا شرکت کرده بود. او در قهرمانی جاده آسیا مدال برنز استقامت جاده و در پیست آسیا مدال نقره مدیسون گرفته بود که اکنون در نتایج مسابقات نام سهرابی حذف شده است  و این دو مدال هم از ایران گرفته شد.

رای نهایی کمیته استیناف به خود مهدی سهرابی، نادو ایران، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری  و وادا ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری جاده مهدی سهرابی کمیته استیناف دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن دیدار نوروزی با خیران طلایی کمیته امداد، از آنان تجلیل کردند.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در حاشیه این دیدار‌ها گفت: در حال حاضر ۵۲ هزار و ۲۵۰ خیر در سطح استان با کمیته امداد همکاری دارند که ۱۸هزارو ۲۶۱ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش را حمایت می‌کنند.

مهرافروز مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی خیران را در مدت یک ماه گذشته ۱۵۳ میلیارد و ۶۶۳ هزار ریال عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!