Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@16:08:08 GMT

الزام دانشکده­ های علوم پزشکی ایران به ارائه دروس مجازی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۵۸۳۷

الزام دانشکده­ های علوم پزشکی ایران به ارائه دروس مجازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، آخرین نشست هیئت رئیسه دانشگاه با روسای دانشکده­ های دانشگاه علوم پزشکی ایران، در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

در این نشست، دکتر پیروی؛ رئیس دانشکده پرستاری و مامایی گزارشی درباره عملکرد این دانشکده در دو سال گذشته ارائه کرد.

 سپس دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر لزوم تبدیل کردن تهدید «شیوع کرونا» به فرصت، درباره الزام دانشکده­ ها به ارائه دروس تئوری به صورت مجازی توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت برنامه­ ریزی دانشکده­ ها برای مدیریت بودجه سال آینده از طریق صرفه­ جویی و افزایش درآمدها  تاکید کرد.

در ادامه ، دکتر موسوی؛ مشاور  اجرایی رئیس دانشگاه  گزارشی در زمینه بازخورد اعضای نشست درباره دستاوردهای برگزاری این جلسات بیان کرد.

همچنین درخصوص نحوه اجرای نشست­ها در سال آینده نیز تصمیم­ گیری شد.

کد خبر 4877021

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه های ایران کنکور 99 دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز سنجش آموزش پزشکی محمد مهدی طهرانچی وزارت بهداشت منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان است

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پاسخ جدی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در حالت آماده باش، آمادگی پاسخ به هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان را دارد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حفظ و ارتقای سلامتی مردم، مدافعان سلامت را جهادگران سلامت خواند و افزود: نیرو‌های بهداشتی درمانی نیز همانند سربازان نیرو‌های مسلح، برای حفظ و سلامتی مردم جامعه تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار با اشاره به اقدام اخیر نیرو‌های مسلح در پاسخ قاطعانه به رژیم صهیونیستی، از تلاش آنان در توسعه آرامش، آبادانی و امنیت در کشور، تقدیر کرد.

 سید وحید حسینی، نیرو‌های نظامی و انتظامی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مشارکت و همراهی مردم و توانمندی دلاوران نیرو‌های مسلح کشور، عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد
  • ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان است
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم
  • تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل
  • ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد خراسان شمالی شد
  • ارائه خدماتی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی