Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، قیمت هر کیلوگرم پیاز در دی‌ماه 98 معادل 54 هزار و 687 ریال و در دی‌ماه سال گذشته معادل 30 هزار و 580 ریال بوده که با مقایسه این ارقام نشان می‌دهد که قیمت پیاز در دی‌ماه 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد رشد داشته است. 

همچنین با توجه به اینکه هر کیلوگرم تخم‌مرغ در دی‌ماه 98 معادل 95 هزار و 351 ریال و در دی‌ماه 97 معادل 91 هزار و 217 ریال بوده، حاکی از آن است که قیمت این کالا دردی‌ماه 98 نسبت به دی‌ماه 97، 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رشده است. 

گفتنی است قیمت برنج تایلندی در دی‌ماه 98 نسبت به دی‌ماه 97، 11 درصد رشد و برنج طارم هم در این بازه زمانی رشد 47 درصدی داشته است. 

قیمت هر کیلوگرم خرمای مضافتی بم که در دی‌ماه 97 معادل 141 هزار و 259 ریال بوده و در دی‌ماه 98 به 257 هزار و 212 ریال رسیده که مقایسه این ارقام حاکی از رشد 82 درصدی قیمت این کالا است.

 

منبع: الف

کلیدواژه: دی ماه 98 دی ماه 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • فوت ۱۰ نفر در حادثه رانندگی نوروز امسال در کردستان
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • افزایش ۴ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای امسال