Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون ضرب و شتم یک خانم در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری گفت: به محض دریافت گزارش، موضوع در دستور کار قرار گرفت و شخصا از رئیس پلیس امنیت عمومی خواستم تا پیگیر موضوع باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد که این درگیری در نزدیکی یک موسسه مالی صورت گرفته؛ لذا مقرر شد تمامی شعب این موسسه مالی در شهر ری مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که در نزدیکی کدام یک از شعب، موضوع رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این موسسه مالی فقط دو شعبه در شهر ری دارد و محل درگیری در نزدیکی هیچ کدام از این دو شعب نبوده است و مشخص شد که این موضوع هیچ ارتباطی با حوزه قضایی شهر ری ندارد.

نوفرستى اذعان کرد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه با بررسى سوابق متهم مشخص شد که در تاریخ چهارم آذرماه یک نیابت قضایى از تهران پیرامون ضرب و شتم و مزاحمت براى بانوان دریافت شده بود و متهم در همان تاریخ بازداشت و با صدور قرار وثیقه تحت الحفظ تحویل مرجع قضایى مربوطه شده بود.

دادستان عمومى و انقلاب شهر رى اذعان کرد: تحقیقات حکایت از این دارد که شخصى که از جزئیات پرونده مطلع بوده با سوءنیت و با هدف ایجاد التهاب در جامعه در شرایط کنونى اقدام به انتشار این کلیپ در فضاى مجازى کرده است.

وى در پایان گفت: تحقیقات تکمیلى در خصوص انتشار این کلیپ در فضاى مجازى توسط پلیس فتا انجام خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فضای مجازی ضرب و شتم یک خانم پارسی خبر مشخص شد شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران در حرکت است.

وی با بیان اینکه این کامیون در آدرس جاده قدیم قم ورودی حسن آباد فشافویه رویت و متوقف شد، گفت: ماموران اقدام به بررسی اولیه این کامیون کردند که در جریان آن مشخص شد که کالا‌های داخل کامیون به گونه‌ای چیده شده تا کالا‌های دیگری را پنهان کند. در همین راستا نیز کامیون با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۷هزار و ۵۸۰ عدد ماگ و ۷۰۶ دستگاه بخارساز کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این اقلام قاچاق بوده و تحت پوشش یک فقره بارنامه غیرمرتبط بارگیری و اقدام به حمل کالای قاچاق کرده است، گفت: همچنین در ادامه مشخص شد که اسناد و مدارک گمرکی نیز تماما ساختگی و جعلی است.

افشاری با بیان اینکه پرونده‌ای دراین‌خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • انتشار کتابی درباره اختلالات روانپزشکی در جهاددانشگاهی قزوین
  • مناطقی از اسرائیل که مورد اصابت موشک های ایرانی قرار گرفتند (+نقشه)
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند