Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که به منظور افزایش بهره‌وری اوقات شریف استادان و دانشجویان، تمهیدات ویژه‌ای را به صورت تمام وقت و شبانه ­روزی برای استمرار برگزاری کلاس‌های دانشگاه به شیوه الکترونیکی فراهم آورده است.

به گزارش ایسنا، مهندس رضایی سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان ضمن بیان این مطلب گفت: نظر به شرایط خاص و تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه، مرکز هوشمندسازی، به لطف خداوند و با همت و تلاش شبانه روزی همکاران، به منظور افزایش بهره‌وری اوقات استادان و دانشجویان، تمهیدات ویژه‌ای را به صورت تمام وقت و شبانه­ روزی برای استمرار برگزاری کلاس‌های دانشگاه به شیوه الکترونیکی فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارگذاری حجم گسترده ای از محتواهای الکترونیکی مربوط دروس رسمی نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و برقراری دسترسی برای 346 نفر از مدرسان و تمامی دانشجویان مربوط به دروس مذکور و همچنین ایجاد بستر کلاس الکترونیکی برای دروس حضوری جهت جبران تعطیلی و استمرار برگزاری کلاسهای حضوری از جمله این فعالیت ها است.

سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، ضمن ابراز امیدواری به عزم و اراده همگانی برای کنترل بیماری و بازگشت به شرایط عادی، یادآور شد: با توجه به غیرقابل پیش­بینی بودن استمرار وضعیت کنونی، برای تسهیل کار با سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه و بهره‌مندی از این امکانات، مرکز هوشمندسازی اقدام به تهیه راهنماهای ویدئویی و مکتوب، دربردارنده توضیحات کامل درخصوص راهبری سامانه یادگیری الکترونیکی، نصب نرم‌افزارهای لازم، چگونگی ورود به سامانه، برگزاری و شرکت در کلاس­های آنلاین و نیز استفاده از تالارهای گفتگو، دسترسی به ویدئوی ضبط شده کلاس‌ها و غیره نموده که از طریق سایت این مرکز اطلاع رسانی می­‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آموزش مجازی کروناویروس دانشگاه فرهنگیان مرکز هوشمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور