Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: ۵ بیمار کرونایی پس از درمان از بیمارستان اندیمشک ترخیص شدند و مجموع افراد بستری در بیمارستان به ۱۱ نفر رسیده است.

او افزود: با مشارکت شهروندان، تردد در سطح شهرستان اندیمشک به حداقل رسیده است و با ادامه این روند و اجرای محدودیت های ترافیکی برای کنترل انتشار ویروس کرونا تلاش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی در ورودی و مرکز اندیمشک بیان داشت: این تصمیم با هدف کنترل جدی مبادی ورودی و جلوگیری از اجتماع مردم در بازار شهرستان اتخاذ شده است .

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: همه فروشگاه های پرازدحام در اندیمشک نیز تعطیل شدند ضمن اینکه بازرسی مستمر از بازار این شهرستان انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: هتل ها و مهمانسراهای شهرستان  از پذیرش مسافر منع شده و اجاره دادن منزل به مسافران نیز در این شهرستان ممنوع است و قطار محلی اندیمشک - دورود نیز با توجه به حجم مسافران این قطار تا اطلاع بعدی متوقف شد.

او ادامه داد: تمهیدات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان اندیمشک از جمله راه آهن و پل زال اعمال شده است و تلاش شبانه روزی در اندیمشک برای پیشگیری از شیوع کرونا ادامه دارد ضمن اینکه راههای ورودی بهشت زهرای اندیمشک نیز بسته شده و برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم در این منطقه ممنوع است.

جهانگیری از شهروندان خواست از هرگونه تردد به سطح شهر خودداری کرده و اصول بهداشتی را جدی بگیرند چراکه  اندیمشک ورودی استان خوزستان است و با توجه به ورود مسافران میلیونی در ایام نوروز از این نقطه به خوزستان ،تلاش جدی برای کنترل شدید وضعیت ادامه دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید