Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@21:03:32 GMT

اولین مورد ابتلا به کرونا در مقر سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۶۷۰۹

خرداد: منابع دیپلماتیک روز پنجشنبه اعلام کردند آزمایش‌ها نشان داده که یکی از دیپلمات‌های هیات فلیپینی در سازمان ملل به ویروس کرونا مبتلا شده است و این دیپلمات نخستین کسی است که در مقر سازمان ملل به بیماری کوئید۱۹ مبتلا می‌شود.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این دیپلمات در کمیته ششم مجمع عمومی سازمان ملل و در خصوص مسائل قانونی فعالیت می‌کند و برای آخرین بار روز دوشنبه به مقر سازمان ملل در نیویورک رفت و روز بعد علایم مشابه آنفولانزا در وی ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نامه هیات فلیپینی به هیات‌های دیپلمات دیگر در سازمان ملل آمده که این دیپلمات زن روز پنجشنبه از ابتلا به کوئید ۱۹ آگاه شده است.
همچنین در این نامه اعلام شده مقر هیات فلیپینی در سازمان ملل بسته و دستورات لازم به همه کارکنان آن درباره قرنطینه داده شده است.
حدود ۳۰۰۰ کارمند در دبیرخانه سازمان ملل در نیویورک مشغول فعالیت هستند و این علاوه بر دیپلمات‌های ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل است. برچسب ها: کرونا ، سازمان ملل

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت