Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@12:01:44 GMT

نفوذ ویروس کرونا به مقر سازمان ملل در نیویورک

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۶۸۵۴

به گزارش روزنامه "دی ولت" آلمان، ویروس کرونا همچنان در غرب جولان داده و بسیاری نهادهای مهم غربی، اروپایی و بین المللی را درگیر می کند.

به گزارش روزنامه "دی ولت" آلمان ویروس کرونا به مقر سازمان ملل در نیویوک هم نفوذ کرد.

به گفته مقامات دیپلماتیک، آزمایش کرونای یک دیپلمات زن فیلیپینی روز پنجشنبه ( به وقت محلی) در این تشکل مهم بین المللی مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات زن فیلیپینی مبتلا به کرونا روز دوشنبه در مقر سازمان ملل متحد حضور داشته است. یک روز بعد از این حضور وی احساس بیماری کرده و بعد از انجام آزمایش ابتلای وی به کرونا تایید شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی کلاهک فوق بزرگ موشک کروز آزمایش کرد

«آزمایش قدرت کلاهک موشک کروز استراتژیک Hwasal-۱Ra-۳ و پرتاب موشک ضدهوایی Pyoltsi-۱-۲ جمعه در دریای زرد انجام شد. آزمایش‌ها به اهداف مربوطه دست یافت» رسانه دولتی کره شمالی امروز شنبه این اظهارات را در بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش فارس، کی‌سی‌ان‌اِی همچنین اعلام کرد «این آزمایش‌ها بخشی از کار معمول موسسات تحقیقات دفاع ملی است و ارتباطی با وضعیت در شبه‌جزیره کره ندارد».

پیونگ‌یانگ آزمایش‌های تسلیحاتی خود را از زمانی که رهبر این کشور کیم جونگ اون در آغاز سال ۲۰۲۴ از پایان دادن به سیاست آشتی با کره جنوبی در پی اقدامات تحریک‌آمیز این کشور به همراه آمریکا و ژاپن خبر داد، تشدید کرده است.
به گزارش خبرگزاری دولتی یونهاپ کره جنوبی، پرتاب جمعه ششمین پرتاب موشک کروز توسط کره شمالی در سال ۲۰۲۴ (در چهار ماه گذشته) بود.

کیم گفته بود «زمان آن است که به دلیل وضعیت نامطمئن و بی‌ثبات در شبه‌جزیره کره، بیش از هر زمان دیگری برای جنگ آماده شویم» و قول داد در صورتی که کشورش مورد حمله واقع شود، به دشمنان پیونگ‌یانگ ضربه مهلک وارد خواهد کرد.
مقامات ژاپنی سال گذشته هشدار دادند که موشک‌های بالستیک کره شمالی، می‌تواند به هر نقطه‌ای در سرزمین اصلی آمریکا برسد.

یونهاپ در گزارش خود درباره آزمایش تسلیحاتی جدید کره شمالی اعلام کرد این اولین باری بود که پیونگ‌یانگ از سامانه Pyoltsi که در زبان کره‌ای به معنای شهاب است، نام می‌برد.

دیگر خبرها

  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • کره شمالی کلاهک فوق بزرگ موشک کروز آزمایش کرد
  • تانک‌های آمریکایی آبرامز؛ شکار پهپادهای روسی